Begränsningar i artikelsök

Permalänk
Medlem

Begränsningar i artikelsök

Jag försökte hitta en artikel jag såg på Sweclockers för ca 10 år sedan, men sökresultaten verkar begränsade till 25 sidor.

Vore också väldigt trevligt om man kunde stänga av alla thumbnails i sökresultatet så man kunde få en bättre överblick.

Skulle även vara trevligt med någon sorts förklaring av vad som klassas som nyhet vs artikel.

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av CymbalCrasher:

Jag försökte hitta en artikel jag såg på Sweclockers för ca 10 år sedan, men sökresultaten verkar begränsade till 25 sidor.

Vore också väldigt trevligt om man kunde stänga av alla thumbnails i sökresultatet så man kunde få en bättre överblick.

Skulle även vara trevligt med någon sorts förklaring av vad som klassas som nyhet vs artikel.

Sökningar direkt på sajten kan vara lite utmanande ibland, men om du har ungefärlig koll på vad du söker finns det en knapp för att nyttja Google, vilket kan ge fler träffar. Gällande artikel/nyhet har det nog varierat lite under åren, men generellt är artiklar mer tidlösa och allmänna skriverier (krönikor, artiklar kopplade till videor osv.), medan nyheter snarare är aktuella en kort tid.