Hur Aktiverar jag Notifikationer för App som jag har stängt Notifikationer för Tidigare.

Permalänk
Medlem

Hur Aktiverar jag Notifikationer för App som jag har stängt Notifikationer för Tidigare.

Använder Windows 10 Home

Jag fick många notifikationer från Discord och en annan app via "Action Center". Jag valde att stänga av notifikationerna för appen via Action Center, vilket ledde mig till ett annat fönster där jag ställde in notifications till "OFF" för appen.

Nu när jag går till System--> Notifications & Actions, kan jag inte hitta Discord eller andra appar där jag har stängt av notifikationer. Jag ser bara appar där notifikationer är på "on". Hur kan jag återställa notifikationer för Discord och mina andra appar som jag har stängt av?

Jag vet inte hur jag kan komma till det fönstret som Action Center skickade mig till som enbart var notifikations inställningar för den specifika appen som jag ville ändra på. Är det ens möjligt att komma till samma fönster igen?

Jag har försökt att googla och avinstallera appar utan att lyckas. Kan ni hjälpa mig att lösa detta?

Permalänk
Medlem

Kan det vara så enkelt att det är i Discord du kan ändra detta?

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joppis:

Kan det vara så enkelt att det är i Discord du kan ändra detta?

Den är på i Discord, den är även på i mina andra appars "egna" inställningar. Jag har bara stängt av dem i "windows".

Permalänk
Medlem

någon windowsexpert som kan hjälpa mig tack