Söker LoL spelare :)

Permalänk

Söker LoL spelare :)

Är en tjej på 19 år från Göteborg.

Spelar LoL för att det är kul, söker nu sköna spelare på West som vill lira normals och ranked.
Har bara spelat 1/10 games efter att season 4 kom ut. Är väl för feg för att köra resten haha..
Va i Bronze II förut.

Skriv i meddelande eller här om ni är sugna på att köra
Just for fun

Visa signatur

MSI Z77A-GD55 ATX | 2TB WD Caviar Green| Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | EVGA GeForce GTX 650 | Corsair CX 600W|NZXT Tempest Evo

Permalänk
Medlem

Fan vad dåligt med svar du fått då .. det var oväntat

Men din inbox kanske är överfull, vad vet jag.. hehe. Annars kan du ju prova här:
https://www.facebook.com/groups/LoLSverige/

Om du inte tror på elo-hell och inte påstår att du var bronze pga av lagen du fick kan du adda mig om du vill, Se33w på west

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk

Tjena, vi är ett gäng som lirar, har inte kört så mycket ranked ännu men det kommer,
pma vid intresse

Permalänk
Skrivet av Se33:

Fan vad dåligt med svar du fått då .. det var oväntat

Men din inbox kanske är överfull, vad vet jag.. hehe. Annars kan du ju prova här:
https://www.facebook.com/groups/LoLSverige/

Om du inte tror på elo-hell och inte påstår att du var bronze pga av lagen du fick kan du adda mig om du vill, Se33w på west

addat dig

Visa signatur

MSI Z77A-GD55 ATX | 2TB WD Caviar Green| Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | EVGA GeForce GTX 650 | Corsair CX 600W|NZXT Tempest Evo

Permalänk

Vilka roller brukar du föredra?

Visa signatur

i5-4690K@3.5GHz - Be-Quiet Dark Rock 3 - R9 290X 4GB - EVGA G2 750W - Intel 480GB - Intel 240GB - Mac OSX 10.10 & Win 8.1

Permalänk
Medlem

Brukar spela Normals mest med kompisar då är det spela vad du känner som gäller, samt så spelar jag väl rätt så mycket ranked också. Heter Tim0n på EUW.

Permalänk
Medlem

Alltid trevligt med fler svenskar som spelar lite League of Legends!
Spelar till och från, har också tänkt ta tag i ranked nu i S4, men lite dålig på det måste erkännas.
Vilket fall som helst, du kan lägga till stoffe9205 ifall du känner för att spela någon gång.

Permalänk
Inaktiv

Jag och min sambo brukar spela en del om vi inte har för mycket plugg Vi brukar sitta med våra kompisar på Skype eller Mumble så det blir lite teamwork Heter samma som på forumet över allt.

Permalänk
Medlem

Hoj

kör lite då och då lirar mest på mitt alt konto
brukar dra ett par normals samt nått rankat med vänner
bara att adda på om du vill va med på nått game.

Nick: Abottleofrum

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Heter Rådström på både East och West. Slutade som Gold 1 förra säsongen på East och tänkte dra upp kontot till 30 på West också.

Alltid roligare att slippa lira själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emmafosho:

Är en tjej på 19 år från Göteborg.

Spelar LoL för att det är kul, söker nu sköna spelare på West som vill lira normals och ranked.
Har bara spelat 1/10 games efter att season 4 kom ut. Är väl för feg för att köra resten haha..
Va i Bronze II förut.

Skriv i meddelande eller här om ni är sugna på att köra
Just for fun

Kul initiativ, alltid roligare att lira med spelar dock enbart på east atm men om du lirar där så kan du adda Sifear. Andra sweclocker's medlämar får gärna också adda.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

Adda Onanikanin @ west om nån vill spela. Ligger i bronze 2 och är väl inte världsbäst men spelar mest för att ha kul.

Visa signatur

[AMD 1600][GTX 1060][Phanteks eclipse P300][8GB]
Spotify: Rap Reggae

[Citera för svar.]

https://soundcloud.com/ega-production

Permalänk

Adda Krowsh på west spelar inte så mycket just nu p.g.a skola men ska nog snart börja igen

Permalänk
Medlem

Är en simpel, inte världsbäst men vet lite granna, trevlig gamer. Om ni känner för att spela med en nybliven bronze III kan ni ju lägga till mig...
TheKillerManPro var namnet på Westside

Är öppen för möjligheter och lär mig gärna spela top & supp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av emmafosho:

addat dig

Haha loggade nyss in och tänkte vem fan är det här som addat mig nudå ?!

Finns det någon officiell sweclockers chat som alla är med i? nån som vet? annars borde vi ju göra en..

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk

Abrahamite15 på EuW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Se33:

Haha loggade nyss in och tänkte vem fan är det här som addat mig nudå ?!

Finns det någon officiell sweclockers chat som alla är med i? nån som vet? annars borde vi ju göra en..

Har inte hört något, men visst borde vi göra en om det inte finns en redan!

Söker också medspelare på West. Tog mig precis till Silver V innan season 3 tog slut och har nu lirat 5/10 rankade. Är bäst som jungel och support men försöker såklart lära mig alla roller.

18 år och kille om det nu spelar någon roll, lägg till mig ni som känner för att lira! Nick: BluePeanutz

Permalänk
Medlem

Alla kan väl joina chatten SweClockers

Ser nu att det faktiskt sitter ett par stycken i den chatten redan!
Posta det i alla lol-trådar ni ser på forumet så det sprider sig

< tips, när ni gått med i chatten, klicka på kugghjulet uppe i högra hörnet av chatten och välj "autojoin on startup" >

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Medlem

arthillias @ euw finns i sweclockers-chatten.

Permalänk
Medlem

Lirar på EUWest med 5-6 polare, lirar både normal och ranked, adda Zanghara om ni vill lira

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Se33:

Finns det någon officiell sweclockers chat som alla är med i? nån som vet? annars borde vi ju göra en..

Det låter som en bra idé. är väl bara att starta en som heter sweclockers alt sweclockers.com

EUW kör väl dom flesta på eller? Jävligt tveksamt om jag kommer att vara med något dock, inte spelat på typ 2 år.

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem
Skrivet av emmafosho:

Är en tjej på 19 år från Göteborg.

Spelar LoL för att det är kul, söker nu sköna spelare på West som vill lira normals och ranked.
Har bara spelat 1/10 games efter att season 4 kom ut. Är väl för feg för att köra resten haha..
Va i Bronze II förut.

Skriv i meddelande eller här om ni är sugna på att köra
Just for fun

Om du är intresserad så är jag en Top/ADC main från Alingsås, sitter i Guld 3 för närvarande. Slutade i Silver 2 i förra säsongen, mest pga spelbrist. Är 22.

Summoner Name: Mistress Ayrin

(Givetvis om ni andra är trevliga får ni lägga till mig också )

Permalänk
Inaktiv

Kan jag passa på att låna tråden i samma syfte som TS?

Jag har spelat nu i 2-3 månader (@ EUW) och är ganska dålig (bronze 4) men om det är någon som ligger på ungefär samma nivå som jag så får ni gärna skicka pm. Är för övrigt 18 år, lugn och sansad så oroa er inte.

Username @ EUW: IKEABilly Shelf

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

Kan jag passa på att låna tråden i samma syfte som TS?

Jag har spelat nu i 2-3 månader (@ EUW) och är ganska dålig (bronze 4) men om det är någon som ligger på ungefär samma nivå som jag så får ni gärna skicka pm. Är för övrigt 18 år, lugn och sansad så oroa er inte.

Username @ EUW: IKEABilly Shelf

Äh bronze , silver , diamond spelar ingen roll

är 25år platinum v rankad
bara att adda på !

Nick: abottleofrum

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Adda @Kattstrypare på EUW för lite soft natt gibb osv. (Gäller alla intresserade.)
För övrigt orankad, men vad gör det?

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk

Summoner Name: Maharajah

Jag kör på EUW. Föredrar Top, men kan lira allt förutom Jungle, både ranked och normal (blev Silver 4 förra säsongen)

Visa signatur

i5-4690K@3.5GHz - Be-Quiet Dark Rock 3 - R9 290X 4GB - EVGA G2 750W - Intel 480GB - Intel 240GB - Mac OSX 10.10 & Win 8.1

Permalänk
Medlem

Zyraxon på euw, Lirar allt. Bara att adda.

Visa signatur

Citera För Svar! Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Se33:

Alla kan väl joina chatten SweClockers

Ser nu att det faktiskt sitter ett par stycken i den chatten redan!
Posta det i alla lol-trådar ni ser på forumet så det sprider sig

< tips, när ni gått med i chatten, klicka på kugghjulet uppe i högra hörnet av chatten och välj "autojoin on startup" >

Se detta allihopa, det har varit ett gäng i chatten ikväll och vi har spelat o haft kul !

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Medlem

Tjänare! Jag letar också efter ett par att lira med. 27 år, level 20. Pushar snabbt mot 30

Permalänk
Skrivet av odesjord:

Tjänare! Jag letar också efter ett par att lira med. 27 år, level 20. Pushar snabbt mot 30

ign?

Visa signatur

MSI Z77A-GD55 ATX | 2TB WD Caviar Green| Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | EVGA GeForce GTX 650 | Corsair CX 600W|NZXT Tempest Evo