Parabellum Upplåsning 2 Plan

Permalänk
Medlem

Parabellum Upplåsning 2 Plan

Någon som vill teama upp för en parabellum light weight upplåsning? De vill säga genom att adda varandra och spela i olika lag. Parkera planet på marken som sedan skjuts sönder med LMG.

Adda: CampForXp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damm:

Någon som vill teama upp för en parabellum light weight upplåsning? De vill säga genom att adda varandra och spela i olika lag. Parkera planet på marken som sedan skjuts sönder med LMG.

Adda: CampForXp

Vet inte om jag hade tur, men jag fick ner två plan i samma omgång. Lewis supressive är det bästa vapnet jag har testat för att skjuta flygplan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ramlösa:

Vet inte om jag hade tur, men jag fick ner två plan i samma omgång. Lewis supressive är det bästa vapnet jag har testat för att skjuta flygplan.

Alla som jag varit nära på har alltid bailat i sista stund. Börjar bli så jäkla frustrerad haha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Damm:

Alla som jag varit nära på har alltid bailat i sista stund. Börjar bli så jäkla frustrerad haha.

Fortsätt skjuta även när planet störtar så att säga, även om dom hoppar ut. Det är sista skottet innan det sprängs som räknas. Antingen sprängs i luften eller krasch mot marken.
Jag använde Mg15 Supressive och fick ner två plan i samma match.