Lock för 5.25" (fractal design arc)

Permalänk
Medlem

Lock för 5.25" (fractal design arc)

Hej.
Jag har sökt och sökt men hittar inte var jag kan köpa ett lock för att täppa igen 5.25"-hålet som blir kvar när jag tog bort cd-läsaren.

Kan någon hjälpa mig? Vad kan man söka efter?

Helst skulle jag ha en som liknar ytan på fractal design arc, men med tanke på hur svårt det är så är jag inte längre så kräsen

Permalänk
Avstängd
Skrivet av burrap:

Hej.
Jag har sökt och sökt men hittar inte var jag kan köpa ett lock för att täppa igen 5.25"-hålet som blir kvar när jag tog bort cd-läsaren.

Kan någon hjälpa mig? Vad kan man söka efter?

Helst skulle jag ha en som liknar ytan på fractal design arc, men med tanke på hur svårt det är så är jag inte längre så kräsen

Finns säkerligen någon här på forumet som sitter på ett sånt lock med tanke på vad folk har i sina gömmor. Hoppas du får hjälp och hittar det du söker. Sätt in en annons i marknaden om inte annat.
En lösning kan också vara att kontakta Fractal direkt och fråga, många gånger så har de reservdelar liggandes eller så kan du iallafall få ett artikelnummer och en benämning och vilka handlare som köpt denna produkt och kan ha på lager.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10