Reverb G2 + Vive orginal med extra basstation

Permalänk
Hedersmedlem

Reverb G2 + Vive orginal med extra basstation

Säljer
- reverb G2 såld
- vive orginal (+extra basstation, extra link box & extra splitter cable)

Jag skulle tro att alla tillbehör finns kvar, möjligtvis saknas manualerna (men jag har kvar orginalförpackningen).

Anledning: Ligger bara och samlar damm + tar plats.

Vive:n är inte använd på flera år (men jag utgår ifrån att den fortfarande funkar, köpt vid release), användes ganska ordentligt när den var ny. Reverb G2:an köptes i år (mars, kvitto finns självklart) på Inet och har använts relativt lite (spelat igenom project wingman med den, men thats it ungefär..). Jag är rätt säker på att mina extra-linser (från VR-optitian) sitter kvar, så de får du förstås plocka ur (sannolikheten att du har exakt samma synfel som jag är väl noll )

Säljer helst allt till samma person, men om jag får separata bud på båda så går det nog också bra.

Att du hämtar (Norrtälje) prylarna prioriteras framför pris. Alternativt om du kan komma med något bra förslag på hur vi kan skicka utan att någon av oss känner sig lurade.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Har du något riktpris?

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sweisdapro:

Har du något riktpris?

4 500 kr satte jag i annonsen, det är alltså för rubbet (reverb g2+vive+alla extra delar).

har nu lagt till det i tråden här också för att förtydliga

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Har ingen chans att hämta, men är trygg i att få saker skickat.
Budar 3500kr för Reverb G2 + frakt

Permalänk

Är det en extra basstation eller? 3 totalt?

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Betty (Kung Pow):

Är det en extra basstation eller? 3 totalt?

ja, precis, 3 totalt. Jag hade ett tag 4 st, men gav bort en till en bekant vars ena station dog

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Skrivet av Gi][Gurra:

ja, precis, 3 totalt. Jag hade ett tag 4 st, men gav bort en till en bekant vars ena station dog

Ah ok, och version 1.0 antar jag? Så man ändå bara kan köra med max 2?
Har också en kompis vars ena har dött, ska höra med honom men är då eventuellt intresserad av en basstation!

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Betty (Kung Pow):

Ah ok, och version 1.0 antar jag? Så man ändå bara kan köra med max 2?
Har också en kompis vars ena har dött, ska höra med honom men är då eventuellt intresserad av en basstation!

Vet ej version, går det att se i bilden nedan?

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Cuge:

Har ingen chans att hämta, men är trygg i att få saker skickat.
Budar 3500kr för Reverb G2 + frakt

Noterat. Avvaktar någon dag först för att se om jag hittar lösning på även viven.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

3600+frakt för g2, har du möjlighet att byta linserna innan du skickar i så fall?

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sweisdapro:

3600+frakt för g2, har du möjlighet att byta linserna innan du skickar i så fall?

Högsta budet hittills.

Ja, jag ska försöka komma ihåg ;). De är fastklämda (speciellt byggda för g2) ovanpå vanliga linserna så inget som är bortplockat. Ger det någon dag för att se om någon vill ha viven också.

Edit: har plockat bort mina extralinser.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Skrivet av Gi][Gurra:

Vet ej version, går det att se i bilden nedan?
https://i.imgur.com/p7BrXzw.jpeg

Står c 2016, och 2.0 kom inte förrns 2018, så lär vara 1.0
Ska höra med min kompis och återkomma!

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Skrivet av Gi][Gurra:

Högsta budet hittills.

Ja, jag ska försöka komma ihåg ;). De är fastklämda (speciellt byggda för g2) ovanpå vanliga linserna så inget som är bortplockat. Ger det någon dag för att se om någon vill ha viven också.

Edit: har plockat bort mina extralinser.

Han har en rätt snål sommar efter just ha gift sig, men funkar 500kr för en lighthouse?

Visa signatur

[MSI SpeedSter-FA4][Pentium M 770@160*16][X800GTO2 LE][A-Data PC4300 2GB][Maxtor 300GB S-ATA 16MB][NEC ND-3520A IDE][Thermaltake Xaser Tsunami Svart Aluminium][Hiper Type R 480W] //Betty (Kung Pow) [Outdated]

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Betty (Kung Pow):

Han har en rätt snål sommar efter just ha gift sig, men funkar 500kr för en lighthouse?

yes. Lighthouse går till dig. PMa mig vart jag ska skicka den

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sweisdapro:

3600+frakt för g2, har du möjlighet att byta linserna innan du skickar i så fall?

Funderade lite mer och budet är ändå rätt bra. Behöver inte leta fler bud känner jag. Du har PM med fråga om adress m.m.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Hedersmedlem

Reverb G2an är nu såld och skickad till sweisdapro.
Vive och extrautrustning till Viven är fortfarande till salu

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Hedersmedlem

Nu är vive-paketet också sålt.
Annonsen stängs

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Hedersmedlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.