Tab-pennor & tillhörande stift

Permalänk
Medlem

Tab-pennor & tillhörande stift

Go' kväll, kamrater!

Behöver slänga ut en liten knepig situation gällande skrivpennor till Samsung Galaxy Tab S3 4G.
Det är nämligen så att min sambo tappat bort alla sina stift till sin Tab-penna, och det är nästan komiskt så dålig Samsungs kundsupport är.
Vi har testat ringa - de slussar runt oss bland en massa nummer utan att kunna ge svar på något.
Vi har testat chatta - när supporten SKA ha öppet så finns det ingen tillgänglig att chatta med.
Vi har mailat - när vi får återkoppling skickar dom in oss på en hemsida med reservdelar till TV-apparater och kök. Besvarar inte ens våra frågor.

Detta är vårat sista försök, så det jag egentligen undrar är:

1. Är det någon som har originalstift till Samasung Galaxy Tab S3 4G, och som är redo att sälja eller donera dessa till en fattig student?

2. Är det någon som vet om nya Tab-pennor är kompatibla med en gammal "Tab S3"?

Hoppas verkligen att någon sitter inne på lite info och kunnande.

Tack på förhand!

/Fraps

Modellnamn: SM-T825

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X3D - GPU: Gigabyte Aorus Master RX 6800 XT 16GB - Moderkort: MSI MPG 570X Gaming Plus - RAM: HyperX Fury 32GB DDR4 3200mhz - SSD NVMe: Kioxia Exceria Plus 1TB SSD: Kingston 960GB - SSD: Samsung 850 EVO 500GB - Nätagg: Antec HCG Gold 850w - Chassi: MSI MPG Gungnir 300R Airflow - OS: Win11 PRO

Permalänk
Samsung Sverige

Jag ska försöka kolla upp detta och återkommer. Förhoppningsvis kan vi hitta en lösning!

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Jag ska försöka kolla upp detta och återkommer. Förhoppningsvis kan vi hitta en lösning!

Stort tack! Vi håller tummarna!
Vore så surt att behöva köpa en ny surfplatta för att nya pennor inte är kompatibla med äldre modeller.
Både den befintliga pennan och Taben fungerar utmärkt.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X3D - GPU: Gigabyte Aorus Master RX 6800 XT 16GB - Moderkort: MSI MPG 570X Gaming Plus - RAM: HyperX Fury 32GB DDR4 3200mhz - SSD NVMe: Kioxia Exceria Plus 1TB SSD: Kingston 960GB - SSD: Samsung 850 EVO 500GB - Nätagg: Antec HCG Gold 850w - Chassi: MSI MPG Gungnir 300R Airflow - OS: Win11 PRO