Asus Rog Strix GX601 Chassi, HELT NY

Permalänk
Medlem

Asus Rog Strix GX601 Chassi, HELT NY

Hej, som rubriken lyder, säljer jag ett asus rog strix chassi gx601. Helt nytt. Fortfarande i förpackning, kvitto finns.

Affär sker helst mellan fyra ögon, vid eventuell frakt så skall frakten betalas i förskott.

Vid hämtning så hämtas det i Höllviken.

Budgivning från 1000kr, annons avslutas imorgon kl 18.00.

Vänligen,
Ali Skobalj

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr + möte
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vill du sälja chassit eller ångrade du dig?

Permalänk
Nytt bud: 1 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av momotaro93:

1 500 kr

Budgivningens tid är ute sedan länge. TS verkar dock inte vilja svara på PM.

Permalänk
Medlem

va e budet uppe i? kan ge 1500+ frakt

Permalänk
Medlem

Jag är fortsatt intresserad men skulle gärna se att TS återkopplar.

1. Buden var för låga och TS ville inte sälja för det priset och skulle satt högre budstart.
2. TS fick sämre bud än väntat och inser att marknaden just nu är tuff och vill avvakta.
3. TS följer annonsens initiala förutsättningar.
4. TS vill testa en ny budgivning för högre bud.
5. Något annat.

Återkoppling känns iaf relevant

Permalänk
Medlem

Jag köpte chassiet och skärmen Ali hade ute till ett paketpris, han är nog inte så aktiv på sweclockers dock!

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

Jag köpte chassiet och skärmen Ali hade ute till ett paketpris, han är nog inte så aktiv på sweclockers dock!

Han loggar in flera ggr per dag.

Menar du att han lagt ut chassi och skärm utanför forumet och sålt båda till dig?

Permalänk
Medlem

Ok, har inte själv kollat, då jag tidigare köpt rätt mycket saker av Ali så erbjöd han mig ett bra pris för båda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av osby0479:

Ok, har inte själv kollat, då jag tidigare köpt rätt mycket saker av Ali så erbjöd han mig ett bra pris för båda.

Grattis, grymt trevligt chassi.

Desto sämre beteende av TS som inte återkopplar.

Permalänk
Medlem

Hej,

Ber om ursäkt för att jag inte återkopplat. Jag använder endast SweClockers till att kolla ”Dagens Fynd”. Jag går aldrig in på meddelanden eller liknande. Dessa varor hade redan sålts för ett tag sen till ett billigare pris som ni samtliga angett. Anledningen är för att jag gjort affärer med Osby tidigare. Det har bara postats på sweclockers. Fick precis ett sms av Osby varpå jag kom in och såg en massa meddelanden här. Hoppas detta ger er svar. Avslutar härmed annonsen vilket skulle göras för längesen.

Vänligen,
Ali Skobalj

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad