US Congress UFO/UAP Disclosure Live

Permalänk

US Congress UFO/UAP Disclosure Live

Såg denna kongress hearing kring UAP's vilket var väldigt intressant:

Låt säga att det är vi människor som har skapat dessa flygande objekt som inget land eller människa vill ta på sig ansvar för.
Någon härinne som har sett dessa UAP's, hur de flyger, hanterar gravitationen m.m, som kan spekulera tekniken i dessa?

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Vilket sammanträffande att de mest råkar vara verksamma i Nordamerika som utgör 5% av jordens yta.

Visa signatur

“The dollar is our currency, but it's your problem.” -John Connally, President Nixon's Treasury Secretary to a group of European finance minsters
"Keep the Russians out, the Americans in, and the Germans down" -NATO Secretary General, Lord Ismay

Permalänk
Skrivet av Goedendag:

Vilket sammanträffande att de mest råkar vara verksamma i Nordamerika som utgör 5% av jordens yta.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_reported_UFO_sightings

Jänkarna ska ju vara värst med allt.
Det som var mest udda med kongressutfrågningen som gick live, var att samma dag hade Putin och 16 nationer från Afrika sitt summon möte med Ryssland till Rysslands fördel. Bra placering med tiden där.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Skrivet av Goedendag:

Vilket sammanträffande att de mest råkar vara verksamma i Nordamerika som utgör 5% av jordens yta.

De har hittat intelligent liv på resterande 95% av jorden och de gör utforskningar hur det kan komma sig att de inte hittar intelligent liv på dessa 5%?

Angående intelligent liv som besöker jorden så självklart skulle det kunna finnas. De skulle då vara otroligt långt före oss i utvecklingen. Det betyder självklart att de inte skulle köra med julgransbelysningen på när de flyger över folk som lätt inbillar sig saker.
Jag tycker många av exemplen är för dumma.

Kom med något som Wow!-signalen som aliens kanske av misstag skapade, ja då blir det mer trovärdigt för mig. https://www.youtube.com/watch?v=pD4lgFkDgN4

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Vänligen fortsätt i UFOclockers-tråden

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...