Lösa sista delen i https://www.ghostyourboss.se/

Permalänk
Medlem

Fattar ingenting just nu och undrar om man kan få hjälp? Är helt lost med trean...

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0cuZ:

Fattar ingenting just nu och undrar om man kan få hjälp? Är helt lost med trean...

Känns ju dumt att ge ut svar, tredje och sista är den lättaste.
Tänk enkelt och normala militär commandon så kommer du kunna lista ut detta.

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem

Kollade lite i koden. Allt som behövs är att det finns 3 olika cookies i din webbläsare, som du kan själv skapa i console med detta:

document.cookie="riddle1=xyz"
document.cookie="riddle2=xyz"
document.cookie="riddle3=xyz"

Ladda sedan om sidan så kommer ”vinnarformuläret” visas. Cookiedatan skickas inte med i formuläret så ni behöver inte oroa er över det. Lycka till!

Visa signatur

NZXT H700i White | ASUS Prime Z390-A | i9-9900K @ 5 GHz w/ NZXT Kraken X72 | RTX 2080 Ti Duke | Corsair 32GB 2666MHz Vengeance Pro | Samsung 970 EVO PLUS M.2 1Tb SSD | be quiet! Dark Power Pro 11 1000W | ASUS 27" PG279Q 165Hz | Cooler Master Masterkeys Pro (mx brown) | ASUS Gladius II | Sennheiser HD 560S | Røde NT-USB

Permalänk
Skrivet av Mattiiss:

Jag löste det precis och tänkte skriva något liknande haha

Jag tror inte det behövs mer hjälp nu, om jag löste det så kan nog alla Tack för alla tips!

Edit
Jag gjorde detta för det var tidsfördriv, men vad är det man "vann"?

Chans att vinna ps5, kläder och 1400kr för att kunna sjukskriva dig men ändå få betalt, vinnarna ges ut 7e november. men ja, antagligen hundratusentals som har gjort det.

Permalänk
Medlem

Jag förstår mig verkligen inte på den första.

EDIT: Nevermind...

EDIT: Tog en tjugo minuter att lösa allting, men nu är jag klar med alla gåtor!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nissepisse98:

Chans att vinna ps5, kläder och 1400kr för att kunna sjukskriva dig men ändå få betalt, vinnarna ges ut 7e november. men ja, antagligen hundratusentals som har gjort det.

Tävlingen gäller bara i Sverige så det har jag svårt att tro!

Visa signatur

NZXT H700i White | ASUS Prime Z390-A | i9-9900K @ 5 GHz w/ NZXT Kraken X72 | RTX 2080 Ti Duke | Corsair 32GB 2666MHz Vengeance Pro | Samsung 970 EVO PLUS M.2 1Tb SSD | be quiet! Dark Power Pro 11 1000W | ASUS 27" PG279Q 165Hz | Cooler Master Masterkeys Pro (mx brown) | ASUS Gladius II | Sennheiser HD 560S | Røde NT-USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av nissepisse98:

Chans att vinna ps5, kläder och 1400kr för att kunna sjukskriva dig men ändå få betalt, vinnarna ges ut 7e november. men ja, antagligen hundratusentals som har gjort det.

vinner jag ett ps 5 så kommer jag köpa spider-man 2 iaf Annars kommer det aldrig hända förrän det finns på steam

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem

Fattar inte heller sista.. försökt med många "militärkommandon" och callsigns, men får inte ihop det. Era ledtrådar hjälper inte alls heller.
Lite mer tips kanske.. please 🥺