Cooler Master CM690 i finfint skick skänkes

Permalänk
Medlem

Cooler Master CM690 i finfint skick skänkes

Har med tår i ögat bytt ut trotjänaren som stått vid min sida de senaste typ 15+ åren eller nåt.

Enda skavankern är väl att gummidämpningarna i 3.5"-vaggorna har torkat ut och inte dämpar som de än gång gjorde - annars ska allt funka fint och tror att de flesta skruvar finns kvar också.

Som bonus igår även en CD/DVD-läsare/skrivare som funkade fint när den var senast inkopplad för kanske 7-8 år sedan.

Skänkes till den som utlovar mest kärlek i chassits nästa liv!

Upphämtas i Hässelby Villastad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Citruz:

Har med tår i ögat bytt ut trotjänaren som stått vid min sida de senaste typ 15+ åren eller nåt.

Enda skavankern är väl att gummidämpningarna i 3.5"-vaggorna har torkat ut och inte dämpar som de än gång gjorde - annars ska allt funka fint och tror att de flesta skruvar finns kvar också.

Som bonus igår även en CD/DVD-läsare/skrivare som funkade fint när den var senast inkopplad för kanske 7-8 år sedan.

Skänkes till den som utlovar mest kärlek i chassits nästa liv!

Upphämtas i Hässelby Villastad.

Läs hela annonsen här

Finns det kvar? :).

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gi][Gurra:

Finns det kvar? :).

Det finns kvar än så länge. Fick dock ett DM igår av en person som är intresserad, så den har första tjing. Vill dock bli av med det rätt snart, så om personen inte hör av sig igen under dagen så är det ditt!

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Citruz:

Det finns kvar än så länge. Fick dock ett DM igår av en person som är intresserad, så den har första tjing. Vill dock bli av med det rätt snart, så om personen inte hör av sig igen under dagen så är det ditt!

Hittade ett nytt chassi jag slog till på, så jag behöver nog inte detta, fyi. Tack ändå

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

i5 3570k @ 4.4GHz | MSI Z77A-G45 | Noctua NH-C12P | MSI GTX560Ti Twin Frozr | 8GB 1600MHz Corsair Vengeance LP| Corsair TX650W PSU | Benq V2410 LED