Permalänk
Medlem

erfarenhet av Antec Aria?

Någon som har erfarenhet av den burken? tänkte ha den som hepc men är 120mm fläkten som ingår tyst? och är det bra flöde så man kanske kan söla ner den lite om man kör en celeron?

förresten Celeron D producerar väll mindre värme än p4? man kanske ska satsa på en pentium m? fast då blir det nog ganska snabbt dyrare än min budget...

Jag tackar för alla svar angående Arialådan=D

ps. hur är det förresten med SHUTTLE XPC SB-86I, är den tyst? ds.

Visa signatur

"I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." -Albert Einstein

Permalänk
Medlem

fläkten e tempstyrd så vitt jag har märkt, går på max 25 db(A) och sen är det upp till dig om du tycker att det är tyst...ska dock byta min till en 120mm adda på 16db(A) och samma luftflöde... 39cfm

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg

Permalänk

Jag har använt min som HTPC under en månad och jag tycker den är tillräckligt tyst, skall dessutom placera in den i TV bänk nu så då låter den ingenting. Kanske kan susa lite om du har den precis bredvid dig om du skall använda den som "vanlig" PC. Jämfört med min "vanliga"miditower är den nästan knäpptyst. Har inga problem med värme ännu, värdemätaren blir när den skall stå på dygnet runt, som ftp.

Jag kör med:

Sempron 2600
Geforce2 (utan fläkt)
160GB seagate
512MB minne

Jag är hittills väldigt nöjd..den va lite bökig att montera i men det är väl alla små chassi?
skall snart trycka i ett TV-kort, får se om det påverkar värmen?

//sajberman

Visa signatur

Sajberman