grafik korts trubbel! hjälp!

Permalänk

grafik korts trubbel! hjälp!

Jag har ett stort problem med att hitta rätt grafik kort jag har ganska låg budget och försöker att köpa det på inet data gittade detta Connect3D Radeon X1600 Pro men senare läser jag att det inte alls är så bra vad säger ni?

tack på förhand...

ps jag spelar unreal tournament och quake så det behövs lite prestanda...

Visa signatur

I am Oskar the one and Only!!

Permalänk

Re: grafik korts trubbel! hjälp!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dell 4 ever
Jag har ett stort problem med att hitta rätt grafik kort jag har ganska låg budget och försöker att köpa det på inet data gittade detta Connect3D Radeon X1600 Pro men senare läser jag att det inte alls är så bra vad säger ni?

tack på förhand...

ps jag spelar unreal tournament och quake så det behövs lite prestanda...

Håll dig ifrån ATI kort...Köp ett GF kort istället...Då får du bättre stabilitet i spel och att GF korten är bättre!

Har du AGP så föreslå jag ett 7800GS allt 6800GS (Billigare)
har du PCI-E så föreslå jag ett 7600GT

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max 3 rader i size 1. Läs reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk

Re: grafik korts trubbel! hjälp!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dell 4 ever
Jag har ett stort problem med att hitta rätt grafik kort jag har ganska låg budget och försöker att köpa det på inet data gittade detta Connect3D Radeon X1600 Pro men senare läser jag att det inte alls är så bra vad säger ni?

tack på förhand...

ps jag spelar unreal tournament och quake så det behövs lite prestanda...

Hur pass mycket pengar är låg budget? Det hjälper att veta vad det max får kosta om man skall rekommendera något.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk

Re: Re: grafik korts trubbel! hjälp!

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av WrongTarget
Hur pass mycket pengar är låg budget? Det hjälper att veta vad det max får kosta om man skall rekommendera något. [/QUOTE

saken är den att jag byter ut hela datorn men har svårt för att hitta ett br graffe nätagg tar jag vad det behövs..

Visa signatur

I am Oskar the one and Only!!