Permalänk
Medlem

Anti Virus

Om man har en äldre intel pentium och XP vad är bästa antivirus skyddet? Som inte sölar ner datorn ännu mer. Norton suger

Permalänk
Medlem

Har du en länk till den senaste då? *hoppas*

Permalänk

Kaspersky Antivirus

Permalänk
Avstängd

ClamWin Antivirus 0.86, It's Too Fast, Tiny, Free and Just Workin'!!!

Se bara till att du laddar hem allra senaste versionen, annars funkar inte autoupdaten, som du måste använda eftersom det inte följer med någon Definition's Lista i början...

... Sölar absolut inte ner datorn!!!
---------------------------------------------------------------------

www.clamwin.org tror jag ifall det inte var www.clamwin.com?

---------------------------------------------------------------------
Sorry, för dubblett å' radering å' så; nätvärk med modem...

... SUUGER...!

Visa signatur

nForce4-SLI, Wildcat Realizm 640 PCI-Express, Creative Live 7.1, AMD64 4500+, Eizo FlexScan L760T-C, Dual 2x KingSt. 1024Mb Ultra-Low-Timings!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Kaspersky!?...superjoppe, det skulle ta lite kraft av den gamle Intel Pentium CPU:n.

Visa signatur

nForce4-SLI, Wildcat Realizm 640 PCI-Express, Creative Live 7.1, AMD64 4500+, Eizo FlexScan L760T-C, Dual 2x KingSt. 1024Mb Ultra-Low-Timings!

Permalänk

Vad vet du om det? Sluta gissa saker, IGEN
Jag har Kaspersky på mina gamla burkar (tex 266mhz) och det funkar utmärkt

Permalänk
Avstängd

Jag pissar inte!?

Kaspersky är skit! ClamWin är inte det bästa... det är nog Nod32, fast det måste du köpa efter 30 dagar, sen tar det en (aning mer) prestanda!?

KASPERSKY SUGER ******* ******* ** ********** ** * *****!:mad:

Visa signatur

nForce4-SLI, Wildcat Realizm 640 PCI-Express, Creative Live 7.1, AMD64 4500+, Eizo FlexScan L760T-C, Dual 2x KingSt. 1024Mb Ultra-Low-Timings!

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Duke Nukem
Jag pissar inte!?

Kaspersky är skit! ClamWin är inte det bästa... det är nog Nod32, fast det måste du köpa efter 30 dagar, sen tar det en (aning mer) prestanda!?

KASPERSKY SUGER ******* ******* ** ********** ** * *****!:mad:

Lite offtopic,men dina trådar är nog lite i värsta laget.

Lär dig etikett och skriv ordentligt.Det är nog inte bara jag som tycker detta här på forumet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Lite offtopic,men dina trådar är nog lite i värsta laget.

Lär dig etikett och skriv ordentligt.Det är nog inte bara jag som tycker detta här på forumet.

Håller med, lite netiqett vore bra.

För övrigt så tycker jag att NOD32 och AntiVir är resurssnåla.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Resurssnåla antivirusprogram = inget skydd alls

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max 3 rader i size 1. Läs reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zzplutozz
Resurssnåla antivirusprogram = inget skydd alls

Så Nod32 är ett dåligt skydd?

Permalänk
Medlem

Om jag kör Kaspersky online scan eller annan online scan så har jag undrat Kan dem se vad jag har på min hårddisk?

Permalänk
Medlem

För mig har kaspersky varit det bästa antiviruset, testade NOD32 men tyckte det mest kändes konstigt.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem

Då kan undrar varför man drar upp en tråd ifrån 2005-05-24 19:39?
Det ligger trådvis + under FAQ delen om just antivirusprogram.

Visa signatur

6 X Apple MacBook Pro 16" M3 Max chip M3 Max / 16.2" / 3456 x 2234 / 1 TB / 16-kärnor / 48 GB / Apple M3 Max 40-core / Silver / Space black

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst*

FAQ

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X