Permalänk
Avstängd

Lite frågor om Lian Li PC-G50

Tjosan! Jag har några frågor om detta chassi :P. Här kommer dom

1: Enligt denna bild så kommer agget att vara framför cpu'n stämmer det. Och blir inte det varmt.

2: Nu har jag en ninja scythe som kyler cpu'n finns det en liten effektiv kylare som passar mella agget och mobot?

Så här ser chassit ut förövrigt

Snyggt va

3: Passar ett Asus A8N32-SLI Deluxe i chassit. Mobot är väldigt stort :P.

4: Kan man ljuddämpa chassit med isolering mattor?.

5. Sen har jag ett Tagan 480w passar det oxå i agg hålet ;):P

6: Kommer 'Power switch' sladdarna att nå. För mobot kommer ju att vara uppochner =/
Jag har kollat runder om chassit men jag vill vara 100% säker på att allt kommer att gå i utan några problem.
//Pidde

Permalänk
Inaktiv

Det är bara att kolla på tex komplett efter en platt kylare och läsa recensioner.. Ninjan går INTE in. max 12 cm tror jag att det är?

Nätagagget drar ju ut luft från processorn så jag tror att det blir ganska så kallt.
Alla nätagg som är ATX (inkl Ditt) passa i hålet

Permalänk
Avstängd

ok. Så då är det bara med att tuta å köra. Fast med en mindre cpu kylare då

Permalänk
Medlem

Enligt Gtek:

Citat:

På grund av nätdelens placering kan endast processorkylare som är max 80mm höga användas

Beställde samma chassi IDAG btw.. Nice

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Electrix
Enligt Gtek:

Beställde samma chassi IDAG btw.. Nice

:D. ok 8cm max då. Tack för informationen .:D

Permalänk
Inaktiv

tycker att det ser jävligt nice ut.. funderar på ny kylare till cpu och en sådan jag med faktist..

Permalänk
Avstängd

hehe. Jag fick lust att köpa detta chassit efter jag hade köp Logitec ultra flat t-bord. Tänkte banta ner min dator lite nu och göra den lite slankare :P;):)

Jag har kollat in denna Zalmannen. Jag har haft den innan men jag kommer ihåg att den kommer väll upp en liten bit mer än 6cm ialf. http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=306456&view=detailed