Permalänk
Hedersmedlem

YouTube, fungerar inte.

Har någon annan märkt att YouTube inte har funkat de senaste dagarna, snackade med en kompis som hade fått samma problem. Det verkar inte vara några problem i staterna iaf.

Sidan funkar, men väldigt få av filmerna visas. Man får en roterande "buffering" ring utan att något händer.

Känner ni till problemet? Har ni någon lösning? Är det bara jag?

Permalänk

Haha sicket sammnträffande 3 min emellan

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6...

Ja då är jag inte ensam då.

Permalänk
Avstängd

Har inga som helst problem här, kollade 10 helt olika filmer nu bara för att se och alla startar direkt...

Har: win xp , firefox , adblock plus , flashblock - B2B 20/3

Permalänk
Medlem

Fungerar

Visa signatur

IBM Thinkpad x60s - Gentoo Linux

Permalänk
Medlem

Fungerade idag, men inte igår:P

Visa signatur

| Intel Q6600 | Asus - P5W DH Deluxe | 8800 Gts 512MB | Antec P180B | Corsair HX520 | Corsair PC6400 DDR2, 2048MB | WD500GB 7200RPM | Hp W2207H |
Ursprungligen inskrivet av fsvo: "Det finns helt klart två sorters människor. 1. De som googlar 2. De som frågar dem som googlar"www.justfuckinggoogleit.com.

Permalänk
Medlem

Fungerar perfekt för mig hela tiden, kan mycket väl ha med internetleverantör att göra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har märkt det jag med, vissa filmer funkar, vissa bara står och laddar.

Permalänk
Medlem

Youtube-filmerna ligger väl på olika servrar, därför kan en del funka och andra inte.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.