Permalänk

x1950 pro 256/512 ?

Asså jag har ett dilemma. Vilket är att föredra http://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=SAP1950... eller http://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=ASEAX19... Skiljer 20 kr mellan 256mb och 512mb men den andra verkar ha fetare kylning?

Permalänk

Jag undrar desamma snälla svara någon data kunnig!

Permalänk
Medlem

Jag har Asuset.

Ta 512meg 20kr mera juh... ingenting.

Fetare kylning? Ha, du fattar inte vilket jävla piss till skämt den kylaren är. Tack adjö med den. Brisen av en sur fis kyler bättre. Såvidare det inte är en märkes kylare som dom hängt på från fabrik, typ Zalman i rent koppar så strunta i hur den ser ut. Samma jävla papier mache allt ihopa. Nu med min Zalman VNF100 Helt passiv (Ja, helt passiv (DVS ingen fläkt)) Så är den 2 grader lägre i windows i snitt... 5 grader högre i spel i 1920x1200. Löjligt liten skillnad.

Visa signatur

Macifierad militant mactivist....
"Why join the navy if you can be a pirate?" - Steve Jobs

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AkUs
Jag har Asuset.

Ta 512meg 20kr mera juh... ingenting.

Fetare kylning? Ha, du fattar inte vilket jävla piss till skämt den kylaren är. Tack adjö med den. Brisen av en sur fis kyler bättre. Såvidare det inte är en märkes kylare som dom hängt på från fabrik, typ Zalman i rent koppar så strunta i hur den ser ut. Samma jävla papier mache allt ihopa. Nu med min Zalman VNF100 Helt passiv (Ja, helt passiv (DVS ingen fläkt)) Så är den 2 grader lägre i windows i snitt... 5 grader högre i spel i 1920x1200. Löjligt liten skillnad.

mmkay...om den är såpass pissig skiter jag la i den å plockar sapphires skit istället.

Permalänk

fördelen med den passiva fläkten är att den är tyst. Det är inte orginalfläkten. Själv håller jag på att bli riktigt less på det vinande ljudet från kylaren på mitt Sapphire kort. inte förns man låser effekten på 35% i rivatuner får man en behaglig ljudnivå. Annars ett mycket bra kort. Kör själv på 256 då det var billigare.

Visa signatur

Mediadatorn |AMD Athlon 64 X2 5000+ 2,6GHz | MSI K9N SLI Platinum | Corsair XMS2 800 MHz 4 GB | Gigabyte Nvidia 8800GT 512MB | Samsung 320GB | Cooler Master 500w | Windows 7 Ultimate x64

Speldatorn |Intel Core i7 920 2,66GHz| Asus P6T Deluxe | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Leadtek Nvidia GTX260 | Samsung 250gb + Samsung 400GB | Corsair 520HX 520w | Windows 7 Ultimate x64