Permalänk
Medlem

Radeon 2400 HD(tror jag)

Hejsan alla.
Fyllde nyss år fick då ett 2400 series HD Radeon(AGP) som jag bytte ut mot mitt gamla Gforce 440GT(AGP), fick även 512mb ram som jag lade till mitt tidigare 765.
Nu till problemt, när jag kör Css på relativit låg inställningar får jag total lagg allt stannar och inga commandon funkar. Min bror sa åt mig att ta ut mitt ena 256 DRR ram som satt i en port som jag tror va lite trasig hjälpte dock inte. Jag trodde de berodde på texturerna i Css så jag installerade om, Funkade inte heller.
Detta fel får jag bara i Css in i te. x Guildwars, Wow M.m

PS. Mitt kort går bara på 4x och går inte att höja till 8 kan det bero på att jag har ett ganska gamalt moderkort eller ?

Permalänk
Avstängd

format C:\ efter grafik kort bytet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0nserv
PS. Mitt kort går bara på 4x och går inte att höja till 8 kan det bero på att jag har ett ganska gamalt moderkort eller ?

Förmodligen därför. Du tappar endel på grund av det dock.

Angående format så tror jag inte det är nödvändigt men har du avinstallerat de äldre drivrutinerna korrekt? Tanka ner Drivercleaner professional. Det är ett bra program för att radera äldre drivisar.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Förmodligen därför. Du tappar endel på grund av det dock.

Angående format så tror jag inte det är nödvändigt men har du avinstallerat de äldre drivrutinerna korrekt? Tanka ner Drivercleaner professional. Det är ett bra program för att radera äldre drivisar.

Det är knappast därför. Ett Radeon HD2400 är för klent för att AGP x4 ska vara ett problem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JackBlack
Det är knappast därför. Ett Radeon HD2400 är för klent för att AGP x4 ska vara ett problem.

Citat:

PS. Mitt kort går bara på 4x och går inte att höja till 8 kan det bero på att jag har ett ganska gamalt moderkort eller ?

Och jag svarar:

Citat:

Förmodligen därför

Att han inte tappar är möjligt, läste först 2600.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Och jag svarar:

Att han inte tappar är möjligt, läste först 2600.

ok, ett misstag kan alla göra

Permalänk
Medlem

Tack för all Tips då :D, jag tror att hastigheten på kortet kan ha och göra med Drivrutinerna till modekortet.