Spel som räcker (X-Box360)

Permalänk
Medlem

Spel som räcker (X-Box360)

Tjenare! som topic säger. Jag letar ett spel till x-box 360 som räcker ett litet tag. Spela just ut Army of two var typ 5 uppdrag tog ju bara några timmar men ett skönt lir var det ju. Hur som helst letar efter ett spel räcker ett litet tag. Gillar allt utom Bil och Sport spel.

Så låt mig höra era förslag!.

Permalänk
Medlem

In på Live, N+!

Permalänk
Medlem

GTA4. Har inte släppts än, men det är ju inte så långt kvar nu, bara 22 dagar och sju timmar...

Årets största spel, med galet mycket att göra.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Har tyvärr inte live.

Ska köpa GTA 4 när det kommer. Men måste ju ha nått och göra tillsdess

Permalänk
Medlem

Crackdown!
Halo3

Permalänk

Oblivion såklart. Över 200 timmar om du ska göra allt.

Permalänk

Fifa 08, Helt klart det spelet jag spelat mest. Även NHL 08 är ett hållbart spel.

Edit: missade att du inte gillade sportspel...

Permalänk
Medlem

Ja, TESIV: Oblivion är ju långvarigt :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LuXOD
In på Live, N+!

Eller bara googla N och ladda ner det större och bättre orginalspelet gratis.

Permalänk
Medlem

Crackdown och Mass Effect är jäkligt bra båda två. Tar väl medellång tid att klara. ME körde jag igenom på 22 timmar första gången, men nu håller jag på att spela igenom det en gång till.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Om du gillar att spela med polare är det sportspel som gäller! Välj er favoritsport (t.ex. Fifa, NHL, Fight Night) och få igång nån riktig tävlingskänsla Mitt kompisgäng tävlar just nu om vem som är bäst i FIFA, och det blir mer än känslostarkt När folk börjar få in känslan för spelet blir det riktig prestige i vem som är bäst och man kan spela hur länge som helst. Vi kör åtminstone ett par matcher per dag nu.

Gör ingen skillnad om man inte gillar sportspel. Tävlingskänslan är tillräckligt för att göra det intressant Fast ibland blir det nästan för tävlingsinriktat... folk blir riktigt sura när de förlorar

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Köra lite OT här lite onödigt att skapa en egen tråd av detta men hur som helst. Achivments och Gamescore kan man göra nått av dom eller är det bara där så man kan "höhö jag har 2k gamescore suck on that"

Permalänk
Medlem

De är bara till för att skryta med.

Fast det gör dem inte mindre beroendeframkallande "Ska bara hämta alla 75 rubber bands så jag får min achievement" 3 timmar senare har man 40 kvar och håller ännu på...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Mass Effect och Lost Odyssey.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Mass Effect kan hålla ett jävla tag om man göra alla sidequests. Jag gjorde nästan bara story quests och brände igenom spelet på 15 timmar på nåt vis :-/

- Burnout Paradise kan man hålla på en stund med, online läget e gött osså
- Cod4 om du vill panga online en stund, story läget e väl ganska kort tror jag.
- NBA street homecourt e tammefan det roligaste sportspel jag spelat sen NBA street v3 till gamla xboxen. Kan räcka länge om du har nån att spela med.

Ska kolla efter dead rising idag, zombie slakt när den är som bäst. Så det är väl de jag ska hålla på med tills gta4 släpps tror jag.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Tre spel som kan hålla dig sysselsatt i X-Antal timmar

Mass effect
Oblivion
Lost Odyssey

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ska kolla på Lost Odyssey imorgon verkar vara ett kul spel :D.

Permalänk
Medlem

Lost Odyssey är grymt kul men inte så långt som "föregångarn" FF7
Själv gillar jag Splinter Cell DA, att ta alla olikaslut kan ta sin tid

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 @3.7Ghz
Vengence LPX 4x8gb @3000Mhz
Asus RTX3070
Lagring: Samsung 860 2TB SSD

Permalänk

Håller på Oblivion. Tar 200 timmar att göra det mesta i det spelet (utan expansionen).