Permalänk
Medlem

RIP

Hoppas du har det bättre nu på andra sidan.

/Tommy

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ampari
RIP

Hoppas du har det bättre nu på andra sidan.

/Tommy

Vad?!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Mina tankar går till hans anhöriga nu.
Vila i frid.

[Edit]Jag kommer att sätta in 100:- för att hedra hans minne, har trots allt läst hans kamp från början. Läs mer här:

http://www.cancerfonden.se/templates/AidPageV4____1009.aspx

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Vila i frid. Nu slipper du i alla fall lida.

Permalänk

Jag är ganska ny på swec (varit här något halv år) men jag har läst en del i denna tråden och jag hoppas att du har det bra på andra sidan Pale.

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]

Permalänk
Hedersmedlem

Vila i frid.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk

Ajdå. Inte alls bra.
Jag säger bara - stöd cancerforskningen, och all annan medicinsk forskning.
Att donera pengar direkt till forskningen är en utmärkt idé.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Jag blir fan tårögd på riktigt. Det finns verkligen ingen rättvisa i världen...

Permalänk
Medlem

RIP pale..

Nej fy fan vad det finns mycket orättvisa.

Permalänk
Medlem

Shit. Jag minns när den här tråden startades, jag har läst mer eller mindre varje inlägg. Svårt att förstå att man har följt en människas sista år vid livet så nära, utan att känna honom alls.

När jag har talat om sweclockers med mina vänner har jag ofta nämnt den här tråden som exempel för att förklara vilken stämning vi har/har haft på forumet. Hur så många olika människor har hittat en träffpunkt, och vilka otroliga historier man kan få ta del av på ett internetforum som egentligen riktar sig till datanördar.

Jag har tänkt mycket på Pale genom åren, och många gånger har hans livshistoria rört mig till tårar.

Pale, vila i frid.

Permalänk
Sötast

Är tårögd då jag skriver.... Har följt Pale sedan första dagen här på Sweclockers och nu.... vet jag inte vad jag ska säga.

Om det är möjligt för någon nära vän till Pale att ge ut hans närmastes adress & fullstäldigt namn till mig via PM eller liknande skulle jag gärna vilja skicka en Minnesgåva via Cancerfonden till hans familj.

Varje gång jag har öppnat denna tråd, så har jag förväntat mig att Pale skulle vara borta. Men han har överraskat oss var gång han har skrivet och han har gett oss alla hopp igenom denna tid.

Det konstiga är att han var den som var sjuk, men ändå var det han som gav oss alla andra hopp, jag har sett andra människor gå bort i Cancer, mycket närmre mig än vad Pale har varit, men ändå har han berört mig mest.

Det ända jag kan säga till dig Pale är, Vila inte i Frid. Lev Livet, ditt har just börjat. Jag vet inte var du är eller vad du är, men jag är säker på att ditt riktiga liv har just börjat.

Lycka till och ha det riktigt bra, jag kommer sakna dig

Permalänk
Hedersmedlem

Så tragiskt att förlorar efter en så lång kamp, usch vad jobbigt.

Jag lider med de anhöriga.

Permalänk
Medlem

Usch, väldigt tråkigt. Mina kondoleanser till de anhöriga.

Tack för att du delade med dig av din kamp mot cancern Pale, du är en inspiration för alla här. Hoppas du har det bättre nu, och varva ur kawan åt mig är du snäll!

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Fan då... detta gör en mycket ledsen
RIP Pale.

Permalänk
Medlem

Kan någon som vet berätta vad som hände? Om det var cancern som kom tillbaka, lunghematomet som blev värre eller något annat?
Sorgligt när detta händer, kommer sakna våra samtal.

Permalänk
Medlem

Jag har verkligen varit djupt imponerad av hans styrka enda från start. Orättvist att det inte räckte till.

Ha det bra Pale...

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Vila i frid...

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem

Vila i frid Pale..
Inatt när jag läste första inlägget "RIP" trodde jag inte det var sant.

Orättvisa finns, det är detta ett stort tecken på.

Vi tänker på dig Pale.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Nu har jag satt in 100:- kronor till Cancerfonden för att hedra Pale. Jag uppmanar alla att göra det samma, det är en struntsumma för privatpersoner men tillsammans blir det mycket pengar. Allla möjliga medel för att hitta bot för denna hemska sjukdom behövs.

https://www.cancerfonden.se/templates/AidPageV4____1009.aspx

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

R.I.P

inte ens 3 dagar tog det sen sista inlägget han skrev:(

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Nej!

Trodde det inte var möjligt för honom att gå bort.
Jag kände honom inte, vet inte hur han ser ut och har inte ens pratat med honom.
Men ändå känns det som att en vän gått bort. Så mycket man vill säga. Tankarna går till hans anhöriga.
Så orättvist att en så ung person inte får leva mer.

Permalänk
Hedersmedlem

Ha det bäst, starkt jobbat!

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Vet inte vad jag ska säga, R.I.P Pale

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem

R.I.P Pale!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Vila i Frid Pale, du kämpade hårt!

Visa signatur

Järn 9:an

Permalänk
Medlem

Nu skulle han ju ha varit med sina polare i Falkenberg! Fyfan vad vidrigt. Hur kunde det gå så snabbt? Är det någon som vet eller kan ta reda på vad det var som hände? Tror det är många som undrar vad som till slut fick kämpen på fall.

Permalänk
Medlem

Det här kom som ett slag i magen.
Vila i frid Pale/Jonas!

Så här står det på hemsidan. "Jonas dog igår 18 Juli 2008 hemma i Eskilstuna efter en inre blödning som inte gick att stoppa."

Permalänk
Medlem

Vila i frid

Permalänk
Geeks
SweClockers

Väldigt orättvist. Vila i frid Jonas.

Stöd cancerforskningen.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Hedersmedlem

Usch, fy fan.
Har inte sett någon kämpa såhär bra mot en sjukdom i hela mitt liv... Ändå förlorade han i slutändan, orättvist.

Har donerat 100kr till cancerfonden, det kan mycket väl bli mera (har inte så mycket pengar över tyvärr).

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200