Vad bör jag ha i min g900?

Permalänk
Medlem

Vad bör jag ha i min g900?

Hej!

Varje gång när jag ska köpa telefon så tänker jag "nu måste jag köpa en smartphone, så jag kan styra upp och organisera mitt liv". Visst verkligen, varje gång när jag köpt en smartphone så inser jag hur helt meninglöst det var. Ja använder ju den precis som jag använde min gamla 628a. Jag ringer och smsar. Fast egentligen skulle jag vilja göra mer.
Har bestämt mig för att börja plugga på universitet till hösten igen. Då känner jag att denna gången ska jag allt få användning av min smartphone, och faktiskt få den där smartphone upplevelsen som alla andra verkar få? Så nu undrar jag hur alla ni andra som har smartphones gör för att organisera hela era liv via dem. Menar jag tycker iaf bara den kalendern som följer med är omstädning. Inte särskillt smidig alls. Och oftast är det inte möten mm som jag, i alla fall, lägger in. Utan det är uppgifter, anteckningar(den fungerar där emot smidigt i g900) mm.

Skulle nog behöva något att lägga in schemalagda föreläsningar mm. Liknande scheduler som finnns, fast som fungerar på g900. Ja, alla bra program som ni själva tycker underlättar vardagen är välkommna. För nu vill jag faktiskt ha ut något ur min "smartphone".

Tack!

Visa signatur

Intel e6400 @ 3200mhz@1,55v - Asus P5B - ATi x1800GTO - 2Gb DDR2 - 1,2Tb - Corsair HX520W@Antec Solo.Quiet!.Viewsonic 37" LCD.
3dMark05: 8165p.

Permalänk
Medlem

Zyb.com (SyncML)
MCleaner (Blockera nummer)
Google Maps (Kartor)
Salling Clicker (PC remote)
TomTom (GPS)
Opera Mini (Webläsare)
Slick (Msn, Aim...)
Mobispine (RSS)
X-splore (Filhanterare)

Där har du en lista på vad jag har på min M610i för att hjälpa mig genom livet.

Men vad jag gillar mest är zyb eftersom jag kan synca alla mina kontakter och min kalender mot internet så kan jag redigera och hantera min kalender på zyb ist för att knappa på telefonen.

Jag personligen gillar inte kalendern direkt men jag gillar den är intergrerad i telefonen på ett så pass bra sätt, så jag har vant mig

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug