Permalänk
Medlem

Hårddiskolja

Tjenare!

Har hört att det finns en speciell hårddiskolja som man smörjer in hårddisken med. Skall tydligen låta mindre, bli snabbare, länge livslängd, lägre temperatur (mindre friktion i ledningar). Men den markanta skillnaden skall tydligen vara att man nu kan komma åt de "gömmda" gigabyten som man aldrig får när man köper en hårddisk!

Som ni vet blir tex en 80gb bara 76,6gb, och en 320gb bara 298gb. osv

Så, någon som har testat denna och vet vart man kan köpa? Den på biltema och klasohslons sägs vara dålig och man måste byta den ofta.

Kan ni berätta vad ni vet, vill gärna ha några extra gigabyte!

En till sak!
Tror ni mitt cs 1,6 kan flyta på bättre och ladda snabbare mellan map byten med denna olja?

Permalänk
Medlem

Det finns inga gömda gigabyte, är ju bara sättet man räknar GB på som skiljer en aning och resulterar i skillnaden.

Låter som om du fallit för myter min kära vän...

Permalänk
Avstängd

Första april idag? Nej..
"mindre friktion i ledningar"?
Synnerligen dåligt skämt du råkat ut för.

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Avstängd

TROLL!!!!!!!!!!!
finns ingen chans i helvete att du kan vart reggad här sedan 2004 ovh vara så här slut...

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joshoa
TROLL!!!!!!!!!!!
finns ingen chans i helvete att du kan vart reggad här sedan 2004 ovh vara så här slut...

Misstänkte jag med, men så kom jag på att jag sett betydligt värre saker här så inget är omöjligt

Permalänk
Medlem

Bäste trexake!

Förstår du har problem men i det här fallet är det inte disken utan gamla utslitna elektroner som bör bytas till nya fräscha pigga rackare så du får rätsida på flytet här i livet.

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Misstänkte jag med, men så kom jag på att jag sett betydligt värre saker här så inget är omöjligt

Ja fysikens lagar kanske inte gäller i Järfälla?

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joshoa
TROLL!!!!!!!!!!!
finns ingen chans i helvete att du kan vart reggad här sedan 2004 ovh vara så här slut...

Kan inget annat än att hålla med, men nu kanske vi ska sluta o skriva just därför.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Hedersmedlem

Don't feed the trolls

* Tråd låst *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.