Google först med alkolås för e-post

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av planders
Hmm....

Jo tyvärr så har den funktionen ballat ur väldigt ofta, inte ofta jag sett skiten ha något med varorna/sakerna gemensamt med nyheterna..

Visa signatur

Mata inte trollen, forumet är fullt med sådan skit pack.

Permalänk

Finns det alltså personer som jobbar på google och kommer in onyktra där då kanske? De kanske redan kör det internt för att kunna komma in på jobbdatorn?

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem

Kunde dom inte gjort det lättare att skicka e-post när man e full för de blir alltid så fel så att ingen fattar vad man skriver

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem

Nice

eller så har man ett sånt j*vla svårt lösenord så att man inte kommer in ändå

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Citat:

Hitta bästa pris på OBH Nordica 6502 DraughtMaster

Tilltalande humor har ni; där fick jag mig ett oväntat leende

Permalänk
Medlem

What the. xD

Permalänk
Medlem

Superb idée. Jag "råkade" beställa 150 sombreros i fyllan en gång så jag skulle nog behöva något liknande för hela datorn. Lyckligtvis lyckades jag avbeställa nästföljande dag. Men jag blev rätt överaskad av beställningen.

Permalänk
Medlem

Inte för att det har med saken att göra, men är det inte väldigt felaktigt använda "x" istället för multiplikationstecknet "·"?

Visa signatur

Corsair 450 W, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel E2160 @ 3 GHz, HD3870, 250GB S-ATA, Corsair DDR2 2046Mb Twin2X 6400
"Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unbalanced
Finns oss som avnjuter pilsner, brännvin, whiskey framför datorskärmen.

Då jag inte har ett vanligt jobb kan jag unna mig berusningar av varierande grad 6-7dagar i veckan.

Du har passande nickname!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unbalanced
Finns oss som avnjuter pilsner, brännvin, whiskey framför datorskärmen.

Då jag inte har ett vanligt jobb kan jag unna mig berusningar av varierande grad 6-7dagar i veckan.

Vilket jobb? Jag unnar mej berusningar men det är inte bra i följd av skola nästa dag

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TsunamiCoZ
Vilket jobb? Jag unnar mej berusningar men det är inte bra i följd av skola nästa dag

arbetslös antagligen :D.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dahren
Inte för att det har med saken att göra, men är det inte väldigt felaktigt använda "x" istället för multiplikationstecknet "·"?

Du kanske inte vet att det nästan bara är i Sverige man använder sig av ·?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
arbetslös antagligen :D.

Nej han skrev att han hade ett yrke. Det är gay att kalla arbetslös ett yrke.

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Medlem

Om inte annat så skulle de ju kunna bygga in det i deras kommande mobil. Som många andra sagt, vem fan sitter full framför datorn???????

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Unbalanced
Finns oss som avnjuter pilsner, brännvin, whiskey framför datorskärmen.

Då jag inte har ett vanligt jobb kan jag unna mig berusningar av varierande grad 6-7dagar i veckan.

och super då ner dig så att du inte kan kontrollera dig efter ett par pilsner så att du behöver den här funktionen?:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TsunamiCoZ
Nej han skrev att han hade ett yrke. Det är gay att kalla arbetslös ett yrke.

Det skrev han inte. Och varför är det så gay?

han skrev väl. "Då jag inte har ett vanligt jobb" Det tar jag som att han inte har ett fasst arbete utan arbetar lite ibland eller nått.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Påverkad är ju lätt grad av "full" och det är det nog många som är i större eller mindre grad. Hur skriver man det där gångertecknet? .:;,^.-||~~¨, nej jag kommer inte på det.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk

orka... Epic fail deluxe...

vad har dom för lösning för oss dyslexier eller va de heter ... ja kan fan knappt få ihop 2+2 i huvet...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk

Alkolås på mobilen hade heller inte suttit fel faktiskt

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n
Vad hindrar då folk ifrån att bara använda kalkylatorn?

Såg ut som det fanns en timer i testet, så förhoppningsvis så har tiden gått ut innan man hinner öppna kalkylatorn... sen kanske nån har den bunden till tangent.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maktkatt
Haha värdelöst, vem fan sitter vid datorn på fyllan?

en till som citerar dig. spela spel full är alltid kul. sen lägga in taskiga kommentarer på youtube är det många som gör. dem flesta är däremot nyktra nog att skriva att hur mycket man druckit eller "ursäkta men jag är full".

grym ide faktiskt, men jag undrar hur många fyllemail den kommer stoppa jämfört med innan.

Permalänk
Medlem

Jahhaahaja, dåå blir e te att bytta te yaeahoo dåda...fy(llan)fan
hick..skååål påeraallaa tamefaan hööörruu...hick..blääää
hejajugååårn..hick...höörruu..tamefan

Permalänk

Där kom dagens skratt. Mitt på tolvslaget.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Är detta en skämtnyhet?

Permalänk

Fattar inte det här med frivilliga alkolås, kan ni inte ta ansvar för era handlingar på fyllan ska ni fan inte dricka.

Permalänk
Medlem

Ett dåligt skämt..?

Permalänk
Medlem

Frågorna klarar de allra flesta av att lösa i nyktert tillstånd

haha snacka om att man dumförklarar folk

Visa signatur

Awesome stuff can be found @ www.demonshalo.com
follow us on twitter: www.twitter.com/demonshalo_com

Permalänk
Medlem

Man ska vara bra djävla full om man inte kan addera eller subtrahera längre.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av planders
Hitta bästa pris på OBH Nordica 6502 DraughtMaster

Hmm....

Hahahaha, så jävla klockren!

Permalänk
Medlem

Är man så full så att man inte klarar av dom där frågorna så är man troligtvis för full för att ta sig till datorn med.
Matte delen av hjärnan försämras väl inte så jävla mycket på fyllan?

Hade ju vart bättre att ha något test där man ska skriva av massa konstiga tecken och behöver koncentrera sig.

Permalänk

Kul sak. När kommer de nyttiga? såsom tex
- reply receipt
- Schemalägga utsändning av mail
- att-göra-lista
- Öka antalet tecken i labels (använder man IMAP är det rätt begränsande)
- kunna ha ikoner kopplade till labels för bättre översikt

Visa signatur

Rehab is for quitters.