BFV - Stannar själv när man går/springer

Permalänk
Medlem

BFV - Stannar själv när man går/springer

Har bytt till DX12 för jag ville testa RTX-läget i BFV.
Nu har jag det fenomenet att när jag går så stannar man av sig själv när man går/springer. Fruktansvärt irriterande.
Nån som har nån aning om varför detta händer och hur man fixar det?

Har provat att googla men inte hittat nån lösning.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Inaktiv

Låter möjligen som dåliga tangentbordsbrytare? Så brukar det bli när mina mekaniska brytare har börjat bli slitna med åren. Man håller in W och helt plötsligt måste man ta ett ntyt tag för att den släpper kopplingen

Permalänk
Medlem

Nja, det är bara i BFV, och jag är en av dom som föredrar att gå med höger musknapp.
Jag har spelat massor av BF i mina dagar och detta är första gången vad jag minns problemet uppstår.

Jag kan ju prova flytta om lite kablar i USB portarna, kanske hjälper. Drog ju ur allt nyligen.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Tror jag har fixat det, flyttade om lite, nåt kanske drog för mycket ström eller gav nån störning (kör trådlös mus). För jag märkte att även andra spel verkade påverkas, dock inte riktigt lika mycket eller på samma sätt.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >