Veckans fråga: Hur gammalt är ditt Steam-konto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Varg:

Det händer då och då att sådana alternativ inte finns med och det är en liten grupp personer (som oftast går att räkna på en hand) som tycker att det är ett problem och känner sig tvungna att uttrycka det i kommentarsfältet. Redaktionen verkar lägga till det mest för att det inte ska bli mer diskussioner om det. Jag kan inte klandra dem för jag hade inte heller orkat. De flesta användare på det här forumet ignorerar detta och livet går vidare.

Den här frågan var ju väldigt specifikt riktad till dem som har ett Steamkonto. Jag tycker inte att det behövs ett svarsalternativ till er som inte har ett då frågan är ställd som den är och det verkade inte redaktionen tycka heller innan det klagades på.

Svårt att veta att man har gjort fel om ingen som blivit drabbad säger till, eller hur? Särskilt inte när kulturen är sådant att håller man tyst så håller man med. Så för mig är det självklart att säga till, I alla lägen. Ibland blir det ingen ändring men då brukar man få en motivering till att som brukar vara acceptabel.

Frågan är generellt ställd. Om det är för att redaktionen faktiskt antog att alla har ett Steam-konto eller på grund av slarv/stress vet jag inte men oavsett så handlar det antingen om ett felaktigt antagande eller en felaktigt formulerad fråga.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Visa signatur

Mitt pågående projekt som jag hoppas aldrig blir riktigt klart...

http://www.sweclockers.com/galleri/13903-4k-vardagsrum-for-fr...