Dator utan diskar - 9900K, Z390 Hero Wifi, 32Gb, ASUS Strix 3070Ti

Permalänk

Dator utan diskar - 9900K, Z390 Hero Wifi, 32Gb, ASUS Strix 3070Ti

Dator utan diskar säljes helst komplett med upphämtning.
Alternativt säljs enbart moderkort, CPU samt ram som ett paket och 3070 Ti kan säljas löst.

Prioriterar att sälja hela burken. Vid köp av kittet eller GPU kan jag skicka, annars upphämtning som gäller.

Burken har gått lätt, har varit urdammat med ca. 2-3 månaders intervaller samt stått i ett rök och djurfritt hem. Kvitto finns till chassi, men inget annat och tror jag enbart har kartong för Chassi, moderkort och eventuellt CPU. GPU om den sälj separat skickas i kartong tillhörande annat kort.

Specifikationer:

CPU: Intel 9900K
Moderkort: ROG MAXIMUS XI HERO (WI-FI)
RAM: 2x G.Skill F4-3600C16-16GTZNC - 16Gb x2 =32Gb Totalt
GPU: ASUS ROG RTX 3070 Ti STRIX GAMING OC 8GB
Nätaggregat: Corsair RM850
Kyl: Noctua NH-D15 med enbart 1 fläkt.
Chassi: Be Quiet! Pure Base 500 Svart
Fläktar: Sitter 3st Noctua fläktar enligt bild. Är det viktigt kollar jag modell men glömde när jag tog bilderna..

Bud är välkomna och jag säljer till vem jag vill, om jag vill och allt detta.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Ifall du skulle sälja 3070ti kortet löst. Har du något ungefärligt riktpris vad du skulle kunna tänka dig släppa det för?

Permalänk
Skrivet av saarikoski:

Ifall du skulle sälja 3070ti kortet löst. Har du något ungefärligt riktpris vad du skulle kunna tänka dig släppa det för?

Kan sätta köp nu på 4500:-, men ge mig ett bud så reagerar jag på det. Säljer ju gärna komplett så bud under det kommer jag vänta med några dagar innan jag accepterar men är annars öppen för vad marknaden säger.

Permalänk
Skrivet av Dahlstromm:

Kan sätta köp nu på 4500:-, men ge mig ett bud så reagerar jag på det. Säljer ju gärna komplett så bud under det kommer jag vänta med några dagar innan jag accepterar men är annars öppen för vad marknaden säger.

Okej ska kolla runt lite angående kortet, nypris osv. Bara man tar de ur kartongen försvinner 1/3 av priset direkt. Sen jämföra prestandan kontra ett 2080ti.

Permalänk
Skrivet av saarikoski:

Okej ska kolla runt lite angående kortet, nypris osv. Bara man tar de ur kartongen försvinner 1/3 av priset direkt. Sen jämföra prestandan kontra ett 2080ti.

Eller rättare sagt nästan halva priset försvinner nog. Elektronik är tråkigt att köpa. Jag blir alltid lika ledsen varje gång ja köper något och ska sälja. Sålde en dator som ja byggde ihop för 8k sluta med att ja fick släppa den för 3000, sådär lagom kul.

Permalänk
Skrivet av saarikoski:

Eller rättare sagt nästan halva priset försvinner nog. Elektronik är tråkigt att köpa. Jag blir alltid lika ledsen varje gång ja köper något och ska sälja. Sålde en dator som ja byggde ihop för 8k sluta med att ja fick släppa den för 3000, sådär lagom kul.

Förstår precis. Gör din bedömning och kom med ett bud, om jag inser att det inte är tillräckligt så får jag väl behålla kortet. Inte mer än så. Såg att det gick ett gigabyte kort för 3600 här iallafall, men verkar inte vara så många 3070 ti att jämföra med.

Permalänk
Medlem

9900k + mobo bjuder 1500 + frakt

Visa signatur

OSX 10.7.2, GA-X58A-UD3R rev. 1.0, Intel 980X, Corsair Obsidian 800D, Corsair H100, Corsair Vengeance 4x4GB 1600MHz DDR3, Corsair 750TX, ASUS HD6870, Corsair Force GT + Mekanisk disk = ca 4 TB
2x24" skärm

Permalänk
Skrivet av Dahlstromm:

Förstår precis. Gör din bedömning och kom med ett bud, om jag inser att det inte är tillräckligt så får jag väl behålla kortet. Inte mer än så. Såg att det gick ett gigabyte kort för 3600 här iallafall, men verkar inte vara så många 3070 ti att jämföra med.

Ligger ute ett 3070ti för 4000 just nu ska kika lite och återkommer.

Permalänk
Medlem

9900k, mobo, ram - 2000+frakt

Permalänk

Budar 7000kr för burken.

Permalänk
Skrivet av Grandahl98:

Budar 7000kr för burken.

Tack för intresset men det är för lågt.

Tack.

Permalänk
Medlem

9900k mobo ram 2500

Visa signatur

OSX 10.7.2, GA-X58A-UD3R rev. 1.0, Intel 980X, Corsair Obsidian 800D, Corsair H100, Corsair Vengeance 4x4GB 1600MHz DDR3, Corsair 750TX, ASUS HD6870, Corsair Force GT + Mekanisk disk = ca 4 TB
2x24" skärm

Permalänk

Annonsen är avslutad