Permalänk

Men banna dom nån gång då! Annars forsätter denna tråd likadant.
annars döp om tråden till "allmänt käftande", Nu skiter jag i det här vill inte va medlem på denna sida, går över till guru3d där dom beter sig bättre.

Skamligt!

Tja!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LoCK
Vet inte vad du menar med detta inlägg. Men eftersom du inte svarade på mitt inlägg på förra sidan av denna tråden så har jag lite svårt att förstå vad du menar med nånting.

Jag sa; läs tråden. Svårt att förstå?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Jag sa; läs tråden. Svårt att förstå?

Barnunge

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Jag sa; läs tråden. Svårt att förstå?

Ja men det är ju just det jag har gjort, men ändå inte förstår vad du menar. Därför ville jag ha en förklaring, annars skulle jag inte ha frågat.
Skit samma egentligen, tyckte bara att du var näsvis på ett orättvist sätt och sen börja klaga på folk när du gjort samma fel själv.

Visa signatur

:: Cooler Master HAF 932 :: 5600x :: 6800xt :: Corsair TX 750W ::

Permalänk
Inaktiv

Läs nedan!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av menigen
Läs om, läs rätt du själv! De diskuterar vilka som var först i VÄRLDEN med dubbla gpu's... Inte vilket nVidiakort som var först.

Förstår du nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Läs nedan!

Förstår du nu?

Nej, jag gör ju inte det. Se här:

Det började med att Al0be drar ett citat från Jen-Hsun Huang, varpå havoc drar ett litet ironiskt skämt (antar jag eftersom han avslutar med "^^"). Du tar ett utdrag ur hans inlägg och skäller på honom för att ha fel. När han sedan försöker klargöra sitt inlägg lite mer så anklagar du honom för efterkonstruktioner. Att sedan menigen inte har orkat läsa hela tråden och insett att havoc var ironisk vet jag inte har med nåt att göra. Men det är det jag vill att du ska förklara nu eftersom jag inte förstår det.

Är det något jag har missat?

Förlåt om jag drar det här för långt, men eftersom du på tredje sidan är otrevlig och frågar Pontus om han har inlärningsproblem så tycker jag att du behöver inse att du faktiskt har fel i just det här.

Visa signatur

:: Cooler Master HAF 932 :: 5600x :: 6800xt :: Corsair TX 750W ::

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LoCK
Nej, jag gör ju inte det. Se här:

Det började med att Al0be drar ett citat från Jen-Hsun Huang, varpå havoc drar ett litet ironiskt skämt (antar jag eftersom han avslutar med "^^"). Du tar ett utdrag ur hans inlägg och skäller på honom för att ha fel. När han sedan försöker klargöra sitt inlägg lite mer så anklagar du honom för efterkonstruktioner. Att sedan menigen inte har orkat läsa hela tråden och insett att havoc var ironisk vet jag inte har med nåt att göra. Men det är det jag vill att du ska förklara nu eftersom jag inte förstår det.

Är det något jag har missat?

Förlåt om jag drar det här för långt, men eftersom du på tredje sidan är otrevlig och frågar Pontus om han har inlärningsproblem så tycker jag att du behöver inse att du faktiskt har fel i just det här.

Haha. Läste du inte hela mitt inlägg sen?

Skriver igen: Pontus skrev det där, fast till Albin (tror jag det var). Tre minuter innan han svarade på mitt inlägg om inlärningsproblem tog han bort där han själv hade skrivit det.

Fattar du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Haha. Läste du inte hela mitt inlägg sen?

Skriver igen: Pontus skrev det där, fast till Albin (tror jag det var). Tre minuter innan han svarade på mitt inlägg om inlärningsproblem tog han bort där han själv hade skrivit det.

Fattar du?

Ok, jag glömde bort att skälla lite på Pontus också för att han var otrevlig först (enligt dig, jag kunde tyvärr inte läsa hans orginalinlägg). Men för det så kan väl du försöka fortsätta bete dig sansat?
Sedan svarar du inte på resten av mitt inlägg. Det känns bara som att du slänger ur dig lite meningar här och där, nästan fördummar folk och samtidigt inte vill ge oss några riktiga svar och förklaringar. Om jag nu är så dum att jag inte förstår vad du menar. Varför gör du inte ett försök och förklarar det då? Inte bara "läs det här, fattar du?"
Nu har vi fallit helt ur vad ämnet tråden handlar om, men det hoppas jag kanske moderatorerna har överseende med den här gången?

Visa signatur

:: Cooler Master HAF 932 :: 5600x :: 6800xt :: Corsair TX 750W ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus

Folk borde lära sig att kunna ta att dom har fel

Säger killen som tar till personangrepp när hans diskutionsförmåga tar slut, att du inte blir bannad förstår inte jag, måste vara en godtycklig moderator som lät det rinna mellan fingrarna. Permban i mina ögon iaf... väx upp!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av menigen
Det finns säkert andra som kan Kostade inte 8800GTX någonting sådant när det kom?

Nej det kostade runt 4000-5000 och är än i dag ett väldigt pris värt kort varför köpa ny teknink som man inte direkt behöver nu när man kan vänta 1 eller 2 år och köpa det då för cirka 1000 kr i stället.

Visa signatur

MIN DATOR ÄR SNABBARE ÄN DIN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurreeb
Nej det kostade runt 4000-5000 och är än i dag ett väldigt pris värt kort varför köpa ny teknink som man inte direkt behöver nu när man kan vänta 1 eller 2 år och köpa det då för cirka 1000 kr i stället.

word!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk

8800GTX idag är fortfarande ganska prisvärt fram tills 4870 tog marknaden med storm.

Dock är ett 8800GTX mycket billigare men det borde 4850 klara av.

Permalänk
Inaktiv

Ja, ty korten i GeForce 9-serien äro ingen förbättring jämfört med den föregående serien.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarasus
Säger killen som tar till personangrepp när hans diskutionsförmåga tar slut, att du inte blir bannad förstår inte jag, måste vara en godtycklig moderator som lät det rinna mellan fingrarna. Permban i mina ögon iaf... väx upp!

Tur att du inte är moderator då.

Var ser du att jag tar till personangrepp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Tur att du inte är moderator då.

Var ser du att jag tar till personangrepp?

Synd tycker jag, tänker dock inte inleda någon vidare diskution med dig. Läs dig till det själv istället vet jag...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarasus
Synd tycker jag, tänker dock inte inleda någon vidare diskution med dig. Läs dig till det själv istället vet jag...

Om du kommer med såna påståenden måste du ju stå för det?

Så; var?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Om du kommer med såna påståenden måste du ju stå för det?

Så; var?

Ursäkta men läs vad jag skrev senast, förstår du inte så be någon förklara.

Edit: allt här är SKRIFTLIGT så självklart står jag för det.... *suck*

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D
64gb Corsair cl30 6000mhz
MSI MAG B650 Tomahawk WiFi
Sapphire RX 7900 XTX
Acer 32" Predator XB323QKNV 4K

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarasus
Ursäkta men läs vad jag skrev senast, förstår du inte så be någon förklara.

Edit: allt här är SKRIFTLIGT så självklart står jag för det.... *suck*

Sluta nu.

Jag läste bakåt i tråden förut för att se var jag kan ha gjort det?

Kunde bara komma på att jag gjort det på ett ställe, men det har jag redan förklarat 72 ggr.

Fattar du?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Fattar du?

- Kan du sluta med detdär ordvalet? Det är ju du som inte vill förstå >_<

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
- Kan du sluta med detdär ordvalet? Det är ju du som inte vill förstå >_<

Om jag inte förstår kan ni väl visa mig vad det är jag inte förstår? Är det så jävla svårt?!?!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Om jag inte förstår kan ni väl visa mig vad det är jag inte förstår? Är det så jävla svårt?!?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Var ser du att jag tar till personangrepp?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Har du inlärningsproblem eller?

- Det är sorgligt att du inte förstår det själv men här är ditt personangrepp...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
- Det är sorgligt att du inte förstår det själv men här är ditt personangrepp...

Men GAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet du inte ens vad du själv skrivit?!

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=850...

Ska fan lägga in den länken i signaturen så att folk fattar!!!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Men GAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vet du inte ens vad du själv skrivit?!

- Jag vet precis vad jag har skrivit, däremot så verkar inte du ha så speciellt bra koll på det...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
- Jag vet precis vad jag har skrivit, däremot så verkar inte du ha så speciellt bra koll på det...

Haha, försök inte.

Permalänk

Vänta nu, var det inte du som skrev...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Folk borde lära sig att kunna ta att dom har fel

- Du har ju fel nu men inte fan ger du dig för det.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pontus_mRI
Vänta nu, var det inte du som skrev...
- Du har ju fel nu men inte fan ger du dig för det.

Haha. Var har jag fel? Visa det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Haha. Var har jag fel? Visa det

- http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=850...

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Du är ju rolig. Kan du inte stå för vad du skriver (skrivit) på ett forum?

Permalänk
Medlem

ni är medvetna om att topicen är : GTX 280 GX2 rykte
och inte vem som har rätt och fel...

som jag sagt tidigare i denna tråd: detta kort kommer vara grymt...å jag ska ha det

Visa signatur

Stationär: Ryzen9 5900x | DDR4 3200MHz 2x16GB | Geforce GTX1080 | Asus x570-F | Samsung 980 pro 512GB | Samsung 70 pro 256GB | Corsair AX 1200W |
Server: Ryzen9 5950x | 128GB RAM |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McVit
som jag sagt tidigare i denna tråd: detta kort kommer vara grymt...å jag ska ha det

- Nej, jag vet inte riktigt om jag kan hålla med där. Visst kommer det bli grym prestanda, men till vilket pris, dethär?