Permalänk
Medlem

Telia Adsl.. problem

Märkt att många här där jag bor har problemet ! alltså i Skellefteå... Lirar man spel så har man Loss och brukar normalt inte ha det, Har snackat med många och alla har samma problem.... Någon annanstans i sverige som har samma problem nu eller?.. jag håller på att bli riktigt förbannad. De är rätt ofta något med telias adsl. men kan inte heller ha något annat här där jag bor så att måst köra på det.

Men de finns ju säkert dom som inte har problemet i skellefteå kanske också, som inte har märkt det. Men är de någon annanstans i Sverige där de är samma problem?..

Visa signatur

jhkl

Permalänk
Medlem

Tja mitt och många andras funkar som det ska...

Ring Telia och fråga lite

Permalänk
Medlem

Jag har inte så jättestora problem förutom att det kan lagga ordentligt i CS.
Och hastigheten är jag inte nöjd med!

Permalänk
Medlem

jag har aldrig haft något problem med d och jag spelar cs några timmar varje dag

Visa signatur

_________________________________________________
pattson - Min största skönhet är min Ferrari 4005WLMi =)

Permalänk
Medlem

Jag har också problem med mitt telia adsl, det laggar som fan när jag spelar och när jag surfar så tar det typ 2 min att öppna en sida... :[

Visa signatur

[size="1"]Abit NF7-S v1.2 nForce2
AMD Athlon XP 1700+ JIUHB 0303 XPMW
1*512 DDR TwinMOS-Winbond PC3200
[/size]

Permalänk
Medlem

menar du att du har "packet loss" eller? isf ere bara att ringa och klaga.

Permalänk
Medlem

Har trubbel jag med

Har varit i kontakt med telia ett x antal ggr nu ,både tele o mail ,Gjorde även en del tptest för mitt problem är att sändningshastigheten droppar ner till runt 10k/s.
Telia säger ju givetvis "felet kan bero på din dator" .
Grejen är den att vi sitter 6 st på samma station som får samma problem kvällstid medans dagtid så är det inga prob.
Men kör tptest o maila in skärmdumpar ,kan hjälpa .
Själv har jag nu iaf kommit så långt att jag kommer få ekonomisk komp. .Men det spelar ju ingen roll ,jag vill ju bara att det ska fungera .

Visa signatur

Lanparty nf4 SLI Expert ,4800+ X2 ,2048 Ram ,Gainward 7800gtx 512 M.

Permalänk
Avstängd

Emil det laggar för alla!!!!!!!!! det är telias skit gateways som skiter sig..

Visa signatur

Hemsida: www.galencpu.nu || http://berit.homelinux.net
Abit nf7s |twinmos pc3200 512Mb|POV GF4 ti4200|XP2500+ @ 2100Mhz
|Debian gnu/linux|