Ursprungligen inskrivet av dUden
Boxen är påväg tillbaka för att skickas vidare till MS
Ringde MS supporten och frågade om man får betala om felet anses vara självförvållat och fick svaret nej.
Därför jag själv tänker skicka den till MS istället för att låta IW skicka den till sina reparatörer.
Kom och tänka på den gången jag två beg xboxar från game. Jag frågade personalen om dom alltid testar deras maskinen "jajamensena det gjorde dom"
Kom hem och testade maskienerna precis som jag brukar göra....
En av maskinerna var redan chippad och hade en 300gb hd i sig laddad med XBMC och 100+ spel på hd.
En annan gång köpte jag en Xbox360 på EG kommer hem och testar igen vfan det finns ju redan en profil inlagd på xboxen öppnar kartongen och kollar alla kablar kontroller osv är använda testar med ett brännt spel fungerade det med. Retunerade skiten där utan problem och frågade varför dom säljer BEG saker till fullpris svaret blev "den måste ha slinkit förbi våra kontroller"
Eller laptopen från dell som levererades med tyskt tbord men som enligt supporten hade levererats med svenskt.
Kontentan ? Allt som säljs är inte 100% felfritt.