Diablo 3 Mod som gör spelet mörkare(Bättre)

Permalänk
Medlem

Diablo 3 Mod som gör spelet mörkare(Bättre)

Här nedan är en video ur Diablo 3 betan där en person har moddat spelet så att det är mörkare, personligen så tycker jag att det är en klar förbättring av spelet, vad tycker du?

Permalänk
Medlem

tycker om orginalet mer än de där mörka skalet är inte alls D3 för mig iaf

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

gillar utomhusmiljöerna bäst, nu lär aldrig någonsin under några som helst omständigheter blizzard ändra på klassisk diablo look dvs mega mörk dyster stämning i allmänhet, men jag hade gärna sett lite rejälare miljöbyten med full vinter landskap tropiska junglar, lite mer vatten osv finns ju mängder av roliga landskap som gör spel snygga.
hade gärna fått vara mer variation av mobs/creeps också inte bara skellett och zombies nu finns de ju någon enstaka spindel och buffel man kan snubbla över med de är sällsynta iaf.

men diablo utan evigt mörker är ju inte diablo längre så det är bara att gilla läget haha

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem

Landskapet i act 2 verkar bli väldigt lik från föregångaren av vad man fått se hittills. Och öken är... öken. Jag vill också se sprudlande grönska, i alla fall på några ställen i D3. Jag tyckte faktiskt om act 3 i D2, till skillnad mot många andra vad jag hört. Den här svampträskstilen och skog är min stil!

Och angående färgerna... jag var lite besviken i början när D3 annonserades. Hade hoppats på att det höll ett lite mörkare tema, men jag har lyckats anpassa mig och gillar det jag ser nu också. Jag föredrar till och med lite mer färg på skärmen.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

såg ju trevligt ut det som visades i videon..lite mer dämpade färger..många ställen har för mkt färg

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Alltså jag tycker grafiken är grym när man väl spelar, riktigt snyggt är det och efter senaste patchen stödjer spelet FSAA också. Ni kommer gilla det när ni testar.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200