Permalänk
Inaktiv

Stats
15% Hit
5300 Haste
Maxa crit(men ha fortfarande bonus från gems/gear)
--
Sockets
Yellow : Smooth Sun's Radiance
Red : Potent Vermilion Onyx
Green : Misty Wild Jade
Blue : Misty Wild Jade
--
DPS talents för en bra DPS
Force of Nature (Bra för stabil DPS)
Heart of the Wild (Den ger 6% Stammina, Intellect. vilket vinner över NV+att du kan hjälpa till med healing om det behövs)
--
Jag har 510iL Worgen.
5568 Haste
11320 Crit
1507 Mastery
DPS:n ligger för de mesta på 97k singletarget. ibland om jag har tur så kan jag bursta 200k. sedan gå ner till 140k, segare o segare ner till 90-98k
--
Reforga all Mastery till sprit om du inte har 15% hit. har du 15% hit så reforgar du till haste om du inte har 5300Haste, om du har 15% hit och 5300haste så reforgar du allt till crit. mastery är helt värdelöst!
--
När en fight börjar ska du :
ha 75lunar energy. Börja med starfall-->1xwrath-->Starfall då nuvarande starfall är över-->CDS(Allt förutom Celestial Alignment)-->Kasta Starfire tills du når Solar(Eclipse)--> Använd Celestial Alignment då du är på 10(Solar)energy-->Sedan följer du bara den vanliga ratationen!Gear och stats gör en enorm skillnad för moonkins!
--
Då boomies har rätt gear så är dom galet bra DPS. Jag ligger aldrig under 70k dps, O lyssna inte alltid på hemsidor's tips...jag har testat flera och dom flesta går efter "Burst" för att hamna högst på listan först. Det är högst på listan efter fighten man vill vara!
Vill du ha ingame hjälp så hittar du mig på Outland-Nozamy!
---
Hoppas det hjälpte

Permalänk
Medlem

Man blir ju smått imponerad av era kunskaper om rätt trinkets mm

Jag har visserligen spelat sedan TBC men alltid bara casual med quester, pvp och lite hc instanser ibland. Jag har faktiskt bara kört 4 raider sammanlagt och
det beror mest på att jag inte haft folk att köra det med. Jag gillar inte riktigt att köra pve med folk jag inte känner och jag vill ha kul när jag spelar inte sitta och käfta om vem som gör vad liksom ;).

Jag har fullt maleviolent pvpgear men håller på att köpa på mig pve gear. Jag har snart fullt 496 gear till min protection warrior. Finns det någon bra sida där jag kan få tips på hur jag skall gemma och enchanta för att tanka så bra som möjligt?? gärna en sida där min flickvän kan få liknande tips för sin arms warrior.

Permalänk
Medlem

Jag _tror_ att om du letar upp din gubbe på askmrrobot (logga först in på wow, ta på dig din prot-gear och byt spec till prot om du inte redan har det) så ska du få förslag på förändringar för din spec. Jag själv kör arms, letar jag upp min gubbe på askmrrobot (http://www.askmrrobot.com/wow/gear/eu/skullcrusher/lilldanne) så visar den min spec och de förändringar jag eventuellt behöver göra. Se bara till att välja PvE i rullmenyn istället för PvP om det inte redan är valt Och om du vill kolla dina stats i en annan spec så in i wow, ändra spec och gear, logga ut - tryck på Load from armory på sidan så uppdateras gear osv.

Använder du min länk så klickar du på Load uppe till vänster och letar upp din egna gubbe.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk
Medlem
Skrivet av waconda:

Man blir ju smått imponerad av era kunskaper om rätt trinkets mm

Jag har visserligen spelat sedan TBC men alltid bara casual med quester, pvp och lite hc instanser ibland. Jag har faktiskt bara kört 4 raider sammanlagt och
det beror mest på att jag inte haft folk att köra det med. Jag gillar inte riktigt att köra pve med folk jag inte känner och jag vill ha kul när jag spelar inte sitta och käfta om vem som gör vad liksom ;).

Jag har fullt maleviolent pvpgear men håller på att köpa på mig pve gear. Jag har snart fullt 496 gear till min protection warrior. Finns det någon bra sida där jag kan få tips på hur jag skall gemma och enchanta för att tanka så bra som möjligt?? gärna en sida där min flickvän kan få liknande tips för sin arms warrior.

Här: http://icy-veins.com/

Håll över "Classes" i menyn längst upp och välj sedan din spec så kommer du till en mycket detaljerad guide.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem