Grand Theft Auto V (Konsol)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuuza:

Kan vara så att det är en annan storlek då det är en bok du har beställt och den var tvungen att skickas som ett paket.

Det kan vara så med, återstår att se hur när det kommer.
Fast jag har fått kollinummer för brev med, dock detta är första gången jag handlar från webhallen.

EDIT:
Såg nu att det va MyPack. Så jag får hämta ut skiten, aja det är inte så farligt.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Ni som eventuellt får det imorgon och till PS3, rapportera om hur fpsen är. Vill inte köpa det om det är lika runkigt som förra spelet var.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Yes, mitt är skickat (Elgiganten)

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Samma här, electroworld har varit duktiga...Paketet är tom redan i Jönköpings sorteringsterminal (Torsvik) så om posten inte fuckar upp så börjar äventyret redan imorgon efter jobbet! Pepp!

Ja man kan hoppas att det skickas över natten vilket sker ibland, det ska ju bara skickas till en bit utanför Göteborg vilket är en timme från Jönköping ungefär.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem
Skrivet av PFall:

Yes, mitt är skickat (Elgiganten)

beställde oxå från elgiganten men mitt är fortfarande under behandling.

Visa signatur

Chassi: Fractal Define R6 Kyling: Corsair h150i Pro 360 Cpu: 9900k
Mb: Gigabyte Aourus Master z390 Gpu: 1060 6gb
Ram: 16gb Gskill Trident Z Psu: Seasonic focus+ 750w gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mytos:

Du tog alltså gratis frakten? Brukar välja den med och det har aldrig tagit längre än ett dygn!! Min står fortf som under behandling.

Ok hoppas det bara tar 2 dar för mig då, tar alltid en dag extra då man har så supersexigt postnummer.

Jupp gratisfrakten.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jaha, kommer det att flyta lika bra (OBS sarkasm) som GTA 4 gjorde på konsol? Är väldigt sugen att köpa till 360 men det är ju fanimej knappt spelbart med den frameraten som fyran hade. Någon som vet så här i förväg?

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av h0psi:

Jaha, kommer det att flyta lika bra (OBS sarkasm) som GTA 4 gjorde på konsol? Är väldigt sugen att köpa till 360 men det är ju fanimej knappt spelbart med den frameraten som fyran hade. Någon som vet så här i förväg?

Du kan nog förvänta dig ungefär samma dvs ca 30 fps.

Permalänk
Medlem

Till er som inte ser kolli på webhallen så så antar jag att ni beställde "vanliga" och då skickar dom med brev vilket inte har ngt kollinummer...

Jag valde express brev från electroworld och beställde i augusti till dom som undrade..

Permalänk
Medlem

Spelat hela helgen och inte blivit bannad på Xbox, ni behöver nog inte oroa er

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Ni som eventuellt får det imorgon och till PS3, rapportera om hur fpsen är. Vill inte köpa det om det är lika runkigt som förra spelet var.

Ska försöka ta en titt imorgon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brallor:

Spelat hela helgen och inte blivit bannad på Xbox, ni behöver nog inte oroa er

Ditt svin....

Permalänk
Medlem

Känner mig förbannad, beställde ps3 och gta v på cdon då fanns de i lager förra veckan men nu är det slut i lager helt plötsligt... Man borde väl få tillbaka pengarna och köpa någon annanstans?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spel-|i7 2600k| Hydro H110 | P8Z68V-pro | MSI r9 280x/ 7970 Crossfire | DDR3 8GB 1600MHZ | 840 EVO | RM 850 |
TV-|i5 2500k| Hydro H100 | P8Z68V-pro | tx650w | DDR3 8GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Har dom inte skickat än så kan du absolut få pengarna tbx, ta och chatta med dom så fort som möjligt bara.

Permalänk
Medlem

CDON är sämst. Kan ta veckor innan man får grejjerna av dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

CDON är sämst. Kan ta veckor innan man får grejjerna av dem.

Oj det var starkt sagt, tror du bara haft otur. Har aldrig haft problem från dom, för dom skickar varor varje dag. Till skillnad från typ spelbutiken som bara skickar Måndag, Onsdag och Fredag.

Men som sagt vet ju inte vad du vart med om, men har bara haft positiva erfarenheter av dem och vad jag hört andra ha...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

CDON är sämst. Kan ta veckor innan man får grejjerna av dem.

Precis samma erfarenhet vid 2 olika släpp, ingen gång har det fungerat.

Permalänk
Medlem

Förra eller rättare sagt sista gången jag beställde från CDon fick jag först en trasig vara sen skickade de fel vara och sen debiterade de mig två gånger dessutom. Tog 4 veckor innan jag fick det jag hade beställt. Undviker dem som pesten numera.

Permalänk
Skrivet av Xi:

Oj det var starkt sagt, tror du bara haft otur. Har aldrig haft problem från dom, för dom skickar varor varje dag. Till skillnad från typ spelbutiken som bara skickar Måndag, Onsdag och Fredag.

Men som sagt vet ju inte vad du vart med om, men har bara haft positiva erfarenheter av dem och vad jag hört andra ha...

Njae, det är inte bara otur. Dom är jävligt bra på att sälja fler produkter än dom har i lager.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

Faen... ser att jag beställt genom postförskott... så får väl inte sms förräns posten på ica haft spelet en dag... trodde jag kunde få det idag, eftersom det skickades i fredags... ligger kanske på ICA nu...
Måste man ha ordernumret, eller kan man gå dit så dom kan söka på mitt namn för att hämta ut det?

Permalänk

Liten fråga till er som har börjat spela redan.
Finns det nån tid i spelet till att begå brott, eller bara leka runt i sandlådan, eller är det som i fyran. när man konstant förväntas ägna tiden å bowling och biljard?

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Faen... ser att jag beställt genom postförskott... så får väl inte sms förräns posten på ica haft spelet en dag... trodde jag kunde få det idag, eftersom det skickades i fredags... ligger kanske på ICA nu...
Måste man ha ordernumret, eller kan man gå dit så dom kan söka på mitt namn för att hämta ut det?

Man måste tyvärr ha ordernumret. Tror egentligen de borde kunna se de på ditt namn, men de vägrade när jag provade iaf

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Hmm, Komplett skickade mitt paket i fredags till sitt pickup-point, undrar om de vågar lämna ut det idag eller om jag snällt får vänta tills imorgon...

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

"Nä. Ska inte köpa GTA5!!" vad beställde jag nu?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Ok hoppas det bara tar 2 dar för mig då, tar alltid en dag extra då man har så supersexigt postnummer.

Jupp gratisfrakten.

Jag har också sexigt postnummer men har fått spel på releasedagen av electroworld tidigare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Kommer man kunna uppgradera sitt GTA V till PS3 till PS4 sen när det kommer eller blir man tvungen att köpa 2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av WoG:

Man måste tyvärr ha ordernumret. Tror egentligen de borde kunna se de på ditt namn, men de vägrade när jag provade iaf

Typiskt! Vad faen skulle jag beställa genom postförskott för?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Liten fråga till er som har börjat spela redan.
Finns det nån tid i spelet till att begå brott, eller bara leka runt i sandlådan, eller är det som i fyran. när man konstant förväntas ägna tiden å bowling och biljard?

.

Permalänk
Medlem
Skrivet av myran23:

Kommer man kunna uppgradera sitt GTA V till PS3 till PS4 sen när det kommer eller blir man tvungen att köpa 2?

Du får garanterat köpa nytt Grand Theft Auto V till PS4.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk

För jävla synd att jag måste priotera bort ett av mina 2 favoritspel pga av jag omöjligt hinner med att spela 2 spel. FIFA 14 och GTA V - FIFA 14 vann den kampen.

Börjar nu ångra min förbokning av FIFA för att GTA V ser snuskigt kul ut, känner jag mig själv rätt så kommer jag köpa GTA V inom några dagar.

Visa signatur

Ingen Bråms!