Överblivna datorkomponenter efter uppgradering

Permalänk
Medlem

Överblivna datorkomponenter efter uppgradering

Hej!

Jag har lite datorkomponenter jag vill bli av med på grund av uppdatering.
- Processor: AMD FX-8320 8C 3.5 GHz Black Edition 8MB (Cooler Master Hyper 212 Evo kylare)
- Modekort: Gigabyte GA-970A-UD3P
- RAM: 8 GB ADAT (2x4GB) DDR3 CL9 1600MHz XPG Svart + 4 GB Crucial Ballistix Sport DDR3 1600MHz
- Grafikkort: MSI Radeon R9 270X 2GB GAMING (Curacao XT)
- Skärm: BenQ 24'' GL2450HM HDMI

Processorn med kylare är monterad på modekortet. Processorn har varit överklockad till 4.5 GHz den senaste tiden utan att spänningen har behövt höjas. Komponenterna är något till åren men presterar fortfarande bra.

Ingenting skickas och jag säljer till vem jag vill. Paketpris uppskattas men är inte ett måste. Buda vad ni anser produkterna är värda.

Ni hittar mig på Hisingen i Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk

budar 200 kr + frakt(ifall om du ändra på dig och kan ta skicka det) för 8 GB ADAT (2x4GB) DDR3 CL9 1600MHz XPG Svart + 4 GB Crucial Ballistix Sport DDR3 1600MHz

Permalänk

Tänkte 400 för processorn hur låter det? Kan även ha visst intresse för grafikkortet. Säg 750 kronor för både processor och grafikkortet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej! @Soundstream låter suveränt. Kan du hämta upp det i Göteborg? Jag är ute och reser nu, därav långsamt svar. Jag finna tillgänglig från och med torsdag den 30 jan. / Leif

Skickades från m.sweclockers.com