Letar smartwatch/aktivitets armband

Permalänk
Medlem

Letar smartwatch/aktivitets armband

Hej som topic så letar jag sådan pryl, kommer användas en del vid träning(varje pass) så det jag vill kunna göra är att programmera träningspass i den som låter pulsen stiga till zon x sedan räkna tid i den zonen, sedan låta pulsen sjunka till lägre zon innan tiden i "vila" räknas.
Den får gärna vara vattentålig med termometer så man kan mäta badtemp med:)

Finns det en klocka/armband som har alla dessa? Har provat prisjakt men det kanske finns ett dedikerat träningsklocka som löser detta?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Jag har Fitbit Charge 4 och är väldigt nöjd med den, där kan du skapa en egen pulszon

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Jag har Fitbit Charge 4 och är väldigt nöjd med den, där kan du skapa en egen pulszon

Mvh

Kan man göra som beskrivs att i en zon räknar den tiden först när man är i den och när man kommit ner till en lägre nivå säger den till stt börja springa igen?:)
Vattentät? Tempsensor?:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Fitbit Ionic har det flesta som du frågar efter. Även vattentät

Permalänk
Medlem
Skrivet av dire90:

Fitbit Ionic har det flesta som du frågar efter. Även vattentät

Har den tempsensor? Hittar inget om det i manualen tyvärr:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Tror inte den har tempsensor men har en vivoactive 4s jag är nöjd med. Kanske är standard att du kan ändra pulszoner och mäta tid i de förresten.