MateBook X Pro Signature Edition (skada)

Permalänk

MateBook X Pro Signature Edition (skada)

Laptop köpt på Elgiganten i augusti 2019 för 12 051:- (fyndvara från 12 990:-)

Säljer pga. matolja i skärmen.. (läcka hem från mataffären)
Skärm och dator fungerar annars felfritt! Touchen funkar fortfarande över hela skärmen och det är inte något område som inte syns, dock ser det otroligt märkligt ut och jag har själv svårt att koncentrera mig. Ungefär 70% av skärmen är påverkad men som sagt upplever jag ingen skillnad i prestanda sen innan skadan. Olyckan inträffa våren 2020 och datorn fungerar fint än (dvs. inget som talar för interna skador). Datorn är fortfarande kraftull och kan användas med extern skärm för att slippa problemet, eller om man tycker om att reparera datorer är det nog bara att byta skärmen (kanske bara behövs öppnas upp och tömmas på olja, ser ut som det ligger som en hinna mellan två glasskivor).

Inga repor eller skador på ovansidan (hade klistermärken på ovansidan som lämnat knappt märkbara konturer, som syns i vissa vinklar), spår av användning på undersidan men inget farligt

Väldigt lätt och tunn med en smal ram, perfekt att bära med sig!

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-8250U CPU @ 1.60 GHz 1.80 GHz
RAM: 8GB
64-bitars operativssystem, x64-baserad processor
Windows 10 Pro
Lagring: 256GB

Laddare och adapter(USB-C, HDMI, USB, VGA) ingår

Pris: 4000 eller bud (betalas med swish)

frakt står köparen för, men upphämtning fungerar (Arlöv)

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej, borde du inte kunna ta olyckan på din hemförsäkring? Borde vara mindre minus i kassan?

Permalänk
Skrivet av fredrik_ams:

Hej, borde du inte kunna ta olyckan på din hemförsäkring? Borde vara mindre minus i kassan?

Tja!
Datorn var köpt på företaget och fick tillbaka försäkringen (-självrisken) för en ny dator. Men då jag inte inte är tillräckligt händig/modig att skruva isär datorn och laga den så säljer jag den istället.

Mvh

Permalänk
Medlem

Lägger skambud på en tusenlapp då ingen annan skriver något 8)

Permalänk

Kan tänka mig lägga 1500, kan hämta (bor 20 min från dig)

Permalänk

Noterat buden, avvaktar lite till

Permalänk

Sista buddag(29/4), högsta bud ligger på 1500:-
Slutar 23:59

Permalänk
Medlem

Budar 1600:- plus frakt.

Permalänk
Medlem

bud 1700kr

Permalänk

Avslutad