Fyndvaror finns inte längre hos Netonnet?

Permalänk
Medlem

Fyndvaror finns inte längre hos Netonnet?

Ofta har det tipsats om netonnets fyndvaror i tråden "Dagens fynd", men den här avdelningen tycks nu ha tagits bort av netonnet och jag undrar nu vad butikerna gör med varor som öppnats av kund för att sedan returneras inom de två veckors ångerrätt som distansköpslagen möjliggör. Om de nu inte säljs som fyndvaror, vad gör i så fall butikerna med dessa varor?

OBS! Vet att det här kanske inte hör hemma under konsumenträtt, men det gick inte att skapa tråd under butiker och tillverkare och Netonnet fanns heller inte representerade där.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Main: 5800X3D | Arctic Freezer III 360 | ROG STRIX B550-I | 32 GB DDR4@3600 MHz | Asus RTX 4080 Super TUF | Corsair RM850e | Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spretcher:

För mig med, men det finns typ inga varor och det finns ingen länk dit mer än om du googlar. Det brukade finnas hundratals artiklar där som uppdaterades dagligen. Nu finns endast en vara; "SoundLink Revolve+ II".

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Chris_Kadaver:

För mig med, men det finns typ inga varor och det finns ingen länk dit mer än om du googlar. Det brukade finnas hundratals artiklar där som uppdaterades dagligen. Nu finns endast en vara; "SoundLink Revolve+ II".

Finns 51 sidor av fyndvaror för mig på länken. Kör Ctrl + F5, gärna i "privat surfning".

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Samma här 51 sidor med saker i lager

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

För mig med, men det finns typ inga varor och det finns ingen länk dit mer än om du googlar. Det brukade finnas hundratals artiklar där som uppdaterades dagligen. Nu finns endast en vara; "SoundLink Revolve+ II".

För mig så visas 1209 produkter under kategorin fyndvaror... Så du har säkert någon inställning som är felaktig om du endast ser en produkt.

Permalänk
Medlem

Samma här, fungerar fint.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Jag kan se "Visar 1198 produkter på 50 sidor"

Men ser bara 4 produkter där 3st är Bevaka Produkt och den 4e är "SoundLink Revolve+ II"

Går inte att klicka vidare till sida 2 eller sida 50.

Kanske har dem en lite trasig webbsida?

Edit: När jag går in på den via Inkognito webbläsaren så får jag upp allt. Rensade kakorna, det funkade.

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Av nån skum anledning så var jag inne under "företag" snarare än "privat". Har inte klickat där uppe tidigare men trots det har jag kommit till företagssidan varje gång jag gått in den senaste tiden. Hittar också fyndvaror nu, så tack för upplysningen om att avdelningen finns kvar!

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...