Tråden om Xbox Series X|S

Permalänk
Medlem

Någon mer än mig som har problem med Xbox-appen på PC?
Står nästan varje gång att det blivit något fel och att jag behöver logga ut och in igen....
Väldigt frustrerande
Känns som att allt MS gör just nu är en rejäl nedförsbacke och mitt förtroende för dem har sjunkit enormt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Någon mer än mig som har problem med Xbox-appen på PC?
Står nästan varje gång att det blivit något fel och att jag behöver logga ut och in igen....
Väldigt frustrerande
Känns som att allt MS gör just nu är en rejäl nedförsbacke och mitt förtroende för dem har sjunkit enormt...

Aldrig stött på det problemet

Visa signatur

|CPU: I5 9600K | MB: ASUS Z97 PRO GAMER |RAM: Corsair 16GB Vengeance LP |GPU: GTX 1070 | PSU: EVGA Supernova G2 750W | Kylare: NZXT Kraken X61 |Burk: NZXT H440 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Någon mer än mig som har problem med Xbox-appen på PC?
Står nästan varje gång att det blivit något fel och att jag behöver logga ut och in igen....
Väldigt frustrerande
Känns som att allt MS gör just nu är en rejäl nedförsbacke och mitt förtroende för dem har sjunkit enormt...

Jodå känner igen det där.

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

Med andra ord finns det en chans att Bethesda då hade tyckt att t.ex. Tango Gameworks borde få finnas kvar. Deras senaste spel, Hi-Fi Rush fick både bra kritik och massvis med spelare (och förhoppningsvis gjorde vinst), men trots det så stängdes dom.

Angående Tango och Hi-Fi Rush, läste någonstans (hinner inte leta källa nu) att flera nyckelpersoner lämnat studion nyligen. Det kan ju gör att Microsoft inte ser en framtid för den studion längre. Hade de potential att spotta ur sig fler Hi-Fi Rush har jag svårt att se att de skulle läggas ner.

Undrar för övrigt om någon sett när den uppdatering till Starfield som betatestas på Steam just nu når oss Xbox-spelare? Har kul med Starfield men kommande uppdatering fixar en hel del QoL-grejer. Ska bla ordna så att butiker kan ha betydligt mer pengar tillgängliga. Läste på Reddit att Trade Authority-kiosker skulle kunna ha 25k och de vanliga TA-handlarna 65k.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk
Medlem

MS gör nog bäst att köpa upp Sony, för med de här personerna vid styret som bara fokuserar på rpg ala fallout och mobile kommer köra företaget i botten.

Permalänk
Medlem