Permalänk

Black Friday

Varför finns det ingen Black Friday bevakning i år?

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av emopingvin:

Varför finns det ingen Black Friday bevakning i år?

Det kommer. Vi drar igång till helgen!

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Skrivet av UndaC:

Det kommer. Vi drar igång till helgen!

Okej, låter bra! Såg att Media Markt redan har fantastiska priser på en del produkter!

Permalänk
Medlem

Jag frågade varför det inte fanns någon "övrigt"-kategori att filtrera på i rullgardinsmenyn. Då fick jag svar av dig, @UndacC, att frågan skulle vidare till någon ansvarig. Det åtgärdades aldrig och jag fick inget svar på varför. Om ni gör något liknande till mellandagsrean (eller nästa gång ni gör något liknande) hoppas jag att ni har infört den filtreringsmöjligheten.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av LaoLao:

Jag frågade varför det inte fanns någon "övrigt"-kategori att filtrera på i rullgardinsmenyn. Då fick jag svar av dig, @UndacC, att frågan skulle vidare till någon ansvarig. Det åtgärdades aldrig och jag fick inget svar på varför. Om ni gör något liknande till mellandagsrean (eller nästa gång ni gör något liknande) hoppas jag att ni har infört den filtreringsmöjligheten.

Då har jag nog svarat otydligt. Jag är ansvarig.
Men det går inte med en enkel handvändning att fixa. Så snarare än mellandagsrean så blir det nästa kampanj efter det (vilket troligtvis blir nästa års black friday)

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

@UndaC Härligt att höra att det är på gång i alla fall!

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305