Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Har köpt japanskt tågspel till switch: Densha de Go med tillhörande tågkontroll. Älskar det här spelet.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Fyllde på lite igen, majoriteten köpt via Proshop och Power på rea:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krilon:

Wicked Cushions kuddar och band till mitt Audeze Maxwell, ska bli intressant och se hur det känns med cooling gel.

<Uppladdad bildlänk>

Ser riktigt intressant ut! Hur är det med ljudläckage på dessa jämfört med originalen?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk

Råkade hitta Tunic-merch efter att ha spelat Tunic och köpte en "huggable fox plush", samt några junimos från Stardew Valley som fick följa med av bara farten.

Räven har också lite funktionalitet i spelet kan man säga. Inte direkt som en amiibo, mer som ett easter egg. Tunic bygger ju på gömda hemligheter, kanske inte helt oväntat att den principen gäller även för dess merch. Väldigt kul hursomhelst

Visa signatur

Ryzen 5 5600X, 32GB RAM, Asus TUF RTX 3080 OC, Cooler Master NR200P, LG OLED55C1
i7-9700K, 32GB RAM, MSI RTX 2080 Gaming X Trio, Fractal Design Meshify 2 Compact, Xiaomi Curved Gaming Monitor 34

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig förstått mig på paddor eller deras användningsområde, fick en Ipad gen 4 på jobbet för en massa herrans år sedan och den har mest använts till att läsa e-böcker. Men har nu gått i tankarna att faktiskt införskaffa en för att främst läsa e-böcker och kika lite på streamad fotboll etc (telefonen är en aning för liten och blir för sabla varm när/om man försöker casta/screenshare till en tv), möjligtvis emulera lite nes/snes/megadrive/Mame. Så när denna plötsligt blev tillgänglig för 1800:- (Ny i obruten förpackning) kände jag att jag var tvungen att slå till och köpa den första paddan i mitt 47-åriga liv Värt att nämna att det är 64gb varianten med 4gb ram.

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Ser riktigt intressant ut! Hur är det med ljudläckage på dessa jämfört med originalen?

Inte reflekterat så mycket över det, men de är inte sämre än originalen i alla fall

Permalänk
Skrivet av Tachiyon:

Nya Nothing ear. Har Ear (2) och tycker dessa nya lever upp till hypen över ear (2) som jag har hört <Uppladdad bildlänk>

Hej, jag förstod inte riktigt ditt inlägg. Tycker du att Ear(1) är bättre än Ear(2) ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Visceral3D:

Hej, jag förstod inte riktigt ditt inlägg. Tycker du att Ear(1) är bättre än Ear(2) ?

De på bild är nylanserade Ear, så man kan säga att de kallas för Ear 3. Jag har inte ägt första Ear 1

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Skrivet av Tachiyon:

De på bild är nylanserade Ear, så man kan säga att de kallas för Ear 3. Jag har inte ägt första Ear 1

Oj, ja hade ingen aning. Ja har Ear 1 ska kolla in dom då!

Permalänk
Medlem

Ska förhoppningsvis göra något åt allergi hos samtliga i hushållet.

Permalänk
Medlem

Har varit med på SweClockers sedan CJB tiden (1999?)
Har inte spelat på PC sedan 2002, men köpte en begagnad stationär för 3000kr igår.

Intel Core i7-8700 / 48GB RAM / 1 TB SSD / RTX 2080 / Win 11 Pro OEM licens.

Men mitt gamla Steamkonto finns kvar, och man kanske skulle visa barnen hur pappas spel såg back in the days (alltså Q3 och UT) 😅

Visa signatur

//Mattias

Permalänk
Medlem
Skrivet av oatp1b1:

Ska förhoppningsvis göra något åt allergi hos samtliga i hushållet.
https://imgur.com/PVUsCVh.jpg

Har haft den här i ca 3-4 år, och är mycket nöjd. Trevlig sidoeffekt är att den är väldigt duktig på att städa bort matos

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Visa signatur

🖥 i9-13900K | RTX 4090 | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | G.Skill 32GB | Seasonic 850W | Acer Predator X34S

Permalänk
Medlem

Behövde ett lite smidigare bits kit så fick bli ett iFixit Moray Driver Kit för 239:-

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av oatp1b1:

Ska förhoppningsvis göra något åt allergi hos samtliga i hushållet.
https://imgur.com/PVUsCVh.jpg

Skrivet av Ostbullen:

Har haft den här i ca 3-4 år, och är mycket nöjd. Trevlig sidoeffekt är att den är väldigt duktig på att städa bort matos

AP-1008CH Köpte jag vintern 2016. Den har gått 24/7 sedan dess. Bytt filter 3 ggr. Inga som helt problem med funktion eller oljud från tex fläkt. Har den i sovrummet.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem

Blev lite nytt nätverk hemma

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro