Mörkt läge i Facebook på Samsungplatta

Permalänk
Medlem

Mörkt läge i Facebook på Samsungplatta

Tjo. Har precis fått hem min nya surfplatta. Blev en Samsung S7 wifi. Har precis lagt in facebook-appen men lyckas inte få mörkt läge. Har det på min Pixel 4A så känns konstigt att det inte finns på denna. Den kör iofs Andrion 12 men hade mörkt med 11:an också så... Är det någon här med en Samsung-platta som fått detta att fungera? Har ställt in mörkt läge i plattan för övrigt. Lite småirriterande.

Visa signatur
Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Perrablerra:

Tjo. Har precis fått hem min nya surfplatta. Blev en Samsung S7 wifi. Har precis lagt in facebook-appen men lyckas inte få mörkt läge. Har det på min Pixel 4A så känns konstigt att det inte finns på denna. Den kör iofs Andrion 12 men hade mörkt med 11:an också så... Är det någon här med en Samsung-platta som fått detta att fungera? Har ställt in mörkt läge i plattan för övrigt. Lite småirriterande.

Har du kollat inställningarna på Facebook-appen? Ibland behöver man ändra där till mörkt läge eller till att den ska följa systeminställningarna

//Daniel

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung-Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung-Daniel:

Har du kollat inställningarna på Facebook-appen? Ibland behöver man ändra där till mörkt läge eller till att den ska följa systeminställningarna

//Daniel

Jo kollat och där finns inget. Kollar jag i telefonen däremot så finns alternativet.

Visa signatur
Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Perrablerra:

Jo kollat och där finns inget. Kollar jag i telefonen däremot så finns alternativet.

Hm, misstänker att problemet ligger i Facebook appen för surfplattor. Men tar detta vidare och kollar om jag får något annat svar

//Daniel

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung-Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung-Daniel:

Hm, misstänker att problemet ligger i Facebook appen för surfplattor. Men tar detta vidare och kollar om jag får något annat svar

//Daniel

Det låter kalas.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

har du satt dark mode även i OSet för plattan?

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
backup 144Hz AOC 1080p, zotax rtx3070 8gb, i7 10700K,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB a2000 + mer lagring, Seasonic 650 gold, phantek p300 Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC rtx3050, ryzen 5500, stock cooler, 16GB 3200, 1tb Samsung PM9A1, 2TB HDD,seasonic 550w gold, Mission SG1 chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

har du satt dark mode även i OSet för plattan?

Självklart. Alla appar jag testat klarar mörkt läge förutom Facebook. Men får kolla i telefonen tills vidare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det försvann för några månader sedan på min S6. Fungerade innan men en uppdatering av Facebook tog bort inställningen. Googlar man så hittar man att det har hänt en par gånger förut.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Noctua NH-U12A | ASUS ROG CROSSHAIR X670E HERO | G.Skill Trident Z5 Neo
DDR5-6000 2x16GB | ROG Strix GeForce RTX 4090 24GB | Samsung 990 PRO 2x2TB | Corsair HX1000i | Fractal Design North | LG 38" 21:9 UltraGear

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Perrablerra:

Det låter kalas.

Har fått svar att det är Facebook som inte har gjort det tillgängligt i deras app. Så finns inget jag kan göra mer än att hänvisa till Facebook, tyvärr :/

//Daniel

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung-Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung-Daniel:

Har fått svar att det är Facebook som inte har gjort det tillgängligt i deras app. Så finns inget jag kan göra mer än att hänvisa till Facebook, tyvärr :/

//Daniel

Ajdå. Men tack iaf för att du försökte.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

Ajdå. Men tack iaf för att du försökte.

Tjo. Vill bara kolla om detta är något de jobbar på ännu? Eller är det för få som kör surfplatta för att de ska vilja lägga ner energi på det?

Visa signatur