Q Acoustics 3050 golvhögtalare

Permalänk
Medlem

Q Acoustics 3050 golvhögtalare

Säljer ett par vita Q Acoustics 3050 golvhögtalare pga uppgradering. Köpta på Hembiobutiken 2016. Jag har varit väldigt nöjd med dem men har ställt upp golvarna från hemmabion i vardagsrummet istället och behöver inte dessa längre. Info om högtalarna i länkarna nedan.

Länk till tillverkaren
Topptestade i What Hi-Fi

Så till det tråkiga: En av högtalarna har vält en gång (pga katt som lekt parkour i vardagsrummet) med ett litet märke i lacken som följd, och någon av mina kompisars ungar har tryckt in diskanten på samma högtalare. Det påverkar inte ljudet och jag har åtgärdat mha dammsugarknepet (se bilder). Priset satt med tanke på detta.

Skickas absolut inte då det är ganska stora och tunga pjäser, upphämtning i Lindome endast.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter