Hyfsad speldator med 6800 XT att hämta i Västervik & Linköping

Permalänk
Medlem

Hyfsad speldator med 6800 XT att hämta i Västervik & Linköping

Hej,

Säljer min stationära dator då jag bara kollar youtube och dylikt, då räcker min laptop gott och väl. Grafikkortet har varit ytterst lite överklockat och cpun är överklockad till 4,8ghz utan problem. Allt fungerar som det skall. Endast avhämtning med allt monterat i datorn, kartong finns endast till grafikkortet. Kan hämtas i Västervik eller Linköping 2 dagar i veckan. Säljes utan windows då båda diskarna kommer vara rensade. Inga kvitton finns då allt är utom garanti. Datorns säljs ENDAST som ett paket, inga delar säljes separat.

Specs:

Grafikkort: MSI RX 6800 XT gaming X trio (ca 3-4 år gammalt)

Nätaggregat: Evga supernova g2 750w (ca 9 år gammalt, men aldrig strulat)

Lagring: SSD Samsung 850 EVO 256gb, Samsung 860 EVO 500gb (850 ca 12 år gammal, 860, ca 6 år gammal)

Moderkort: MSI Z390-A pro (inköpt slutet av 2018)

Cpu: intel i7 9700k (inköpt slutet av 2018)

Chassi: Vitt Define R4 chassi, moddat med härdat glas panel istället för akryl, samt ledlist innuti, ok skick men använt och lite slitet, saknar luckorna på ovansidan, så enbart galler där (ca 9 år gammalt)

Ramminnen: HyperX 32gb 3600mhz 2x16 (ca 1-2 år gammalt)

Vattenkylning: Corsair H100i pro XT (ca 3 år gammalt)

Tänker att jag vill köra budgivning med start på 6000kr, jag väljer själv om eller till vem jag säljer, får jag inte ett bud jag tycker är bra så kommer jag inte att sälja.

Avslutar budgivningen 9/3 kl 21:00 eller tills inga fler bud kommer in. Har säkert missat någon information, så bara att fråga i kommentarerna så ska jag svara efter bästa förmåga.

Mvh Andreas

6800
6800 XT
i7 9700k

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

6000kr Hämtar(Linköping)

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.