Permalänk
Medlem

tvout

Jag vill testa tvout på min dator och har då förstått att det ända jag behöver är en sladd...

Gick då in o kollade på netonnet då dom har gratis frakt denna helgen och hittade 2 sladdar..

http://www.netonnet.se/item.asp?iid=61707&sid=1002514&SpaceCo...

http://www.netonnet.se/item.asp?iid=50601&sid=1002514&SpaceCo...

Den andra är väldigt mycket billigare.. Jag hade då tänkte köpa den.. Men jag är inte säker på om den funkar.. gör den det? Lr blir det bara svartvit bild?

Det står nämligen såhär på den första länken och det gör mej orolig att det bara skulle bli svartvit bild med den billiga :S

Citat:

Konverterar S-Videosignalen så att man inte får monokrom (svart/vit) bild.

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Medlem

låter som ett bra erbjudande på nettonet.. nån som vet om den billiga sladden funkar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av waggie
låter som ett bra erbjudande på nettonet.. nån som vet om den billiga sladden funkar?

Japp! Jag ska ju definitivt köpa den billiga sladden om ja kan få bekräftat av någon här om den funkar?

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av squasho
Japp! Jag ska ju definitivt köpa den billiga sladden om ja kan få bekräftat av någon här om den funkar?

japp! det förstår jag.. ska jag med..

Permalänk
Medlem

Informativa inlägg... Vad jag kan se såhär på rak arm så ser det ut som att den dyrare sladden även kan få över ljudet via scart. Om jag var du hade jag dock köpt dvd-pc kitet från teknikmagasinet.. Detta kopplas ej via scart utan via "vid-röd-gul" som ger separata kanaler för ljud och blid - bättre bild (tror jag) KOstar ca 150 spänn och då har du reservsladdar till dvd:n också.

Direktlänk saknas!
www.teknikmagasinet.se
Artikelnummer: 204701

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvaxdack
Informativa inlägg... Vad jag kan se såhär på rak arm så ser det ut som att den dyrare sladden även kan få över ljudet via scart. Om jag var du hade jag dock köpt dvd-pc kitet från teknikmagasinet.. Detta kopplas ej via scart utan via "vid-röd-gul" som ger separata kanaler för ljud och blid - bättre bild (tror jag) KOstar ca 150 spänn och då har du reservsladdar till dvd:n också.

Direktlänk saknas!
www.teknikmagasinet.se
Artikelnummer: 204701

Det verkar ju väldigt dyrt då den på netonnet kostar 29 kr..frågan är alltså om den för 29 kr funkar?

Edit: Värt ett försök iaf.. synd att ingen kunde svara..men har beställt nu..

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av squasho
Det verkar ju väldigt dyrt då den på netonnet kostar 29 kr..frågan är alltså om den för 29 kr funkar?

Edit: Värt ett försök iaf.. synd att ingen kunde svara..men har beställt nu..

men på netonnet är det frakt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olkan
men på netonnet är det frakt

Det är ingen frakt under påskhelgen.. ett otroligt erbjudande..

Men nån som vet om den billiga kabeln kommer funka? Ändå kul o veta hur stora förhoppningar man kan ha när man får den! Och hur lång tid man bör lägga ner om man inte får den att funka!

Visa signatur

AMD 64 3000+ Venice @ 2,6 | Sapphire ATI Radeon x550 128MB | Samsung 512MB PC3200 | Maxtor 6Y080PO 80GB | ASrock 939dual-SATA2 | LITE-ON SOHW-1693S DVD Dual-Layer | Atrix C9002-C43 Miditower Black/Silver ATX | Hansol p900