Permalänk
Dustin

Hej!

D A: Ursäkta sent svar! Om inte denna är löst, kan du maila mig ordernumret på mc@dustin.se så ska jag se om vi kan göra nåt åt den där (funkar med RMA-numret också om du har det).

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Hej

Jag undrar bara om ni har något sort av presentkort man kan köpa
eller om ni tänker införa något sånt?

Hade varit bra nu till jul & födelsedagar att kunna önska sej bidrag till det nya inköpet.

Letat i tråden men hitta inget om det ev kan jag ha missat det.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Spännande och se om det är samma upplägg på
julkalendern som förra året.
Tänker då speciellt på den 24:e.

Permalänk
Dustin

Hej!

Lofvis: Tyvärr inte, vi har helt enkelt inget bra system för att hantera sånt. Vi jobbar på det men det ligger inte direkt om hörnet.

SUMITOMO: Vi får väl se

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

sumitomo, hur var det förra julen?

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Hedersmedlem

Jag är allergisk mot idol.
Så tvingas man se idol2006-sidan om man bara ska in på dustinhome. Usch.
Undrar också vad det var med den 24:e förra året.
Ska försöka följa kalendern noga. Men hittills är det inget jag nappar på.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moreempty
sumitomo, hur var det förra julen?

Det är hemligt

Men det är väl det som kallas julstress eller nåt.

Permalänk
Dustin

Hej!

Aqualize: På måndag är det över med idolsidorna

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Hej MikaelC !

Jag undrar om ni kommer ta in Corsair´s nya nätagg ?
Läser man seriösa rec typ SPCR, så verkar dessa aggen vara toppenbra.

Kollade på Corsairs hemsida efter säljare av dessa, men hittade ingen Svensk.

Har sett att Komplett flaggar att de skall få in dessa snart, men även om jag gillar Komplett, så gillar jag Dustin mer.

Mvh.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk

Har ni möjlighet att plocka in seasonics nätagg? och,
Kan ni lägga in måtten på grafikkorten, detta har blivit viktigare iom att nvidias 8 serie har introducerats

Visa signatur

e6400 @ 2.4Ghz | Corsair Dominator 2048 pc6400 4-4-4-12 @ 667mhz | Albatron 7950GT 512 | 200gb 7200.7, 250gb 7200.10 | Shuttle SD32G5 | X-fi fatality
Övrigt: | Dell 2007WFP | Creative Inspire 5.1 | Sennister hd 555 | DiNovo Cordless | G5 | Qck Steel |
Dell XPS m1210 (nvidia 7400, 2gb, 4mb cache cpu) | Samsung U-600 | Seagate Freeagent 500gb

Permalänk
Medlem

Får väl följa upp mitt tidigare inlägg (länk) med lite beröm brosans nätagg lämnades in på posten i måndags, idag, trosdag, kom ersättningen! Ett chieftec GPS-450AA-101A (450W) blev det vilket får ses som en fullgod ersättare. Men min poäng är att det gick väldigt fort, väntetider på flera veckor, ibland månader verkar vara normalt men dustin grejade det på nästan ingen tid alls!

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Dustin

Hej!

Det blir lite tunt mellan svaren nu framöver tyvärr, det är ganska fullt upp här...
Bogey, X2-Legend: Jag tror inte dessa kommer in inom det närmaste tyvärr..

Curly: Skönt att det går fort nån gång iaf

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

Beställde en MS habu gaming mouse.
Noterade att enligt produktinformationen har
den 3år garanti, men enligt specifikationen 2år.

Vore bra om ni ändrade till det som gäller,
så det inte skapar förvirring.

Permalänk
Dustin

Hej!

Ändrat nu!

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem

när det står "inte i lager" , hur ska man veta om det kommer i övermorgon eller om fem veckor ? :s som tex på komplett står det ju på ett ungefär när varorna väntas finnas inne.

Permalänk
Medlem

Hej MikaelC

Kommer ni att ta in den nya Skypetelefonen "Dualphone 3088" i sortimentet och isof, blir det snart?

MVH Ronny

Permalänk
Hedersmedlem

Varför har ni inte fler originalbatterier till SonyEricsson?

Jag har en P900 som behöver ett nytt batteri, men ni har märkligt nog till tämligen nya P990, som ju knappast lär vara i samma behov av nya batterier.

Ni har tex: http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010073478 som ersättare enligt er, men det batteriet har 600mAh kapacitet, medan originalet har 1000mAh, nästan det dubbla. Det kan man knappast kalla en vettig ersättning.

Tacksam för svar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Dustin

Hej!

Addera: Om vi fått en preliminär leveranstid på produkten så står det ett datum på produktsidan, gör det inte det, ring/maila oss och kolla!

Ronnyhau: Tyvärr inte, den finns inte hos någon av våra distributörer somd et ser ut nu... Man kan köpa den direkt hos skype (http://accessories.skype.com/item?SID=f3c392df63d23048a37f8f3...)

MultiMan: Ser ju inte helt OK ut, skall kolla med marknad men jag håller med om att det inte direkt är en likvärdig produkt... Återkommer i frågan!
<edit>Finns ett alternativ nu, art no 5010104143.</edit>

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk

swer gärna att ni tar in cooltec's grejor bland annat deras 500 och 600watt nätagregat och lite fläktar.. dessa är guld värda men oftast slut på olikaställen eller till grymt överpris.. handlar inte genom er själv utan brukar haka på vänner och bekanta när de köper en radda så..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag hittade en mycket irriterande detalj med er webshop i går. Min skärm gick sönder så jag surfade in på dustin för att leta efter en ersättare, jag blev mycket irriterad och förvånad när jag såg att det inte nämndes någonstans om (TFT/LCD)skärmen klarar 16.2 eller 16.7milj. färger eller vilken paneltyp den använder. Det är enligt mig (och säkert dom flesta andra) av mycket stor vikt när man shoppar efter en skärm.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
swer gärna att ni tar in cooltec's grejor bland annat deras 500 och 600watt nätagregat och lite fläktar.. dessa är guld värda men oftast slut på olikaställen eller till grymt överpris.. handlar inte genom er själv utan brukar haka på vänner och bekanta när de köper en radda så..

Såg att dom tagit in CT 600:an (http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010104760 ). Kan säkert ta in andra saker också. Bara att maila och fråga, dom brukar vara tillmötesgående med att ta upp nya produkter.

Visa signatur

╠ P180B ═ Cooltek CT 600 ═ P5WDG2-WS Pro ═ E6600@3,42GHz ═ Scythe Infinity ═ Corsair 3GB XMS2 ═ 3x Raptor ADFD 15OGB ═ 2x Matrox P650 ═ 2x 20,1" TFT ═ 1x 24" Widescreen TFT ╣

Permalänk
Medlem

God kväll Herr MikaelC!

Du skulle inte kunna säga mig hur stor chans jag har att få ett Wii innan Mars (beställde den 28 december)?

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Dustin

Hej!

lord_tito: maila mig ordernummer (mc@dustin.se) så kollar jag på det!

Curly: Problemet är att tillverkarna inte alltid redovisar vilka paneler de har och antal färger. Vi försöker få med så mycket info som möjligt men det skall ändå vara överskådligt. I en del fall finns tillverkarens pdf länkad till produkten och ibland (men inte alltid) finns uppgifterna där.

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej!

lord_tito: maila mig ordernummer (mc@dustin.se) så kollar jag på det!

Mvh
Mikael Carinci

You got PM!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk

Lite motsägande uppgifter på:
http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010099158

Rubriken är "PENTAX K10D DIGITAL SYSTEMKAMERA + OPTIK 18-55 MM"
Under speccen står det senare i fet stil "Optik medföljer ej!"
Hur går det ihop egentligen?

Permalänk
Dustin

Hej,

AtlasPatlas: Korrigerat nu, det skall ingå optik.

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk

ett "veckans erbjudande" skulle vart bra som t.ex komplett har

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tobbe_x90
ett "veckans erbjudande" skulle vart bra som t.ex komplett har

Saknar också det men kan samtidigt förstå att dem inte har det med tanke på fraktfritt över 500:- . Syftar då på att dem kommer få fler köp med endast en produkt som kostar drygt 500 vilket inte kan vara så lönsamt då dem åker på frakten
Veckans erbjudande hos Komplett/DB.com är helt klart en rolig sak och även Kompletts "SuperWeekend"!

"Apa inte efter" DB.com/Komplett för mycket i andra saker, glöm inte att ni är den webbutik som har bäst rykte vilket jag bara kan instämma i.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej!

lord_tito: maila mig ordernummer (mc@dustin.se) så kollar jag på det!

[---]

Mvh
Mikael Carinci

Kan du ge ett allmänt besked angående wii? Finns det möjlighet att få reda på vilken plats i kön man står. Antar att ni inte har något leveransdatum på g...

/JV

Permalänk
Dustin

Hej!

Ang Wii så kan jag tyvärr inte lämna nåt bra besked... Problemet är som sagt att vi inte fått något datum själva. Generalagenten för Nintendo i sin tur har heller inte fått nåt besked, det kommer lite ströleveranser men inte så att man kan säga något klart.

Om du mailar din fråga till order@dustinhome.se kan dom kolla vilken köplats man har!
Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!