Permalänk
Avstängd

World In Conflict

Någon som spelat detta?

IGN:s review låter ju lovande. (9.3 / 10)
http://pc.ign.com/articles/818/818867p1.html

Permalänk
Medlem

Jo det är grymt kul faktiskt, Ps. Finns en tråd 2 poster ner..

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=7131...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mindlles
Jo det är grymt kul faktiskt, Ps. Finns en tråd 2 poster ner..

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=7131...

Jo såg det nu.

Om killen hade valt en vettig överskrift hade jag sett den.

Permalänk
Medlem

Spelar demot varje dag. Lirat ca 50 timmar online nu. Sjukt roligt är det.

Jag sågade det totalt efter 1 timmes spelande. MEn nu älskar jag det.

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nille83

Jag sågade det totalt efter 1 timmes spelande. MEn nu älskar jag det.

precis samma för mig.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zaver
precis samma för mig.

Var kan man ladda hem demon?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ACDC
Var kan man ladda hem demon?

Här t ex http://www.fz.se/spel/?id=2849

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Det är möjligt att jag får hem 2 ex av spelet, då spelbutiken redan har skickat
ett. lite lustigt att spelbutiken redan har skickat med tanken att dom skulle få hem spelet 2007-09-27.
Och igår gjorde jag en ny beställning då spelet släpps 21 på de andra butikerna. aja får se hur det blir, får jag 2 spel så behöver jag knappt 2 st, möjligtvis så säljer jag en av dem, om det nu finns intresserade här...

hör av mig igen om jag nu får 2 ex...
mvh:Emil

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Avstängd

nja inte min stil..Sierra ska hålla sig till acton spel och inte strategi.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peter_86
nja inte min stil..Sierra ska hålla sig till acton spel och inte strategi.

Fast du är medveten om att Sierra bara är utgivaren va?

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Någon vad för command man ska skriva i consolen för att kunna joina via IP?!

Visa signatur

Intel i5 3570k OC till 4.1 GHz + Cooler Master MA610P | ASUS P8Z77 LX | 2x Corsair Value S. DDR3 1333 MHz 4 GB CL9 | Gigabyte GeFOrce RTX 3060 12GB EAGLE OC 2.0 | Corsair VX 550 W (köpt 2009)

Permalänk
Medlem

Är kanske lika bra att använda denna tråd då den andra som sagt har ett klurigt namn, annars kanske trådskaparen kan ändra den.

Nån som pulat ihop en klan än?

Permalänk
Medlem

Blir en beställning av det så fort jag fått lite pengar från CSN. Lirade betan som fan och ska lira hela som fan! Mmm!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Jag har en liten klan på 7 spelare (mina polare). Och vi tillsammans har aldrig förlorat en match ihop. Allt handlar om samarbete till det yttersta. Vi ger varandra poäng hit o dit för de som ska planera nått. Motståndarna på public servrarna har ingen chans hehe Älskar detta spelet och med DirectX 10 är det en sann dröm.
Egentligen behöver man inte spela. Det räcker att sitta som spectator o bara njuta av den spännande "filmen"

Permalänk
Avstängd

Blir störd på styrningen i spelet, vant mig vid C&C stil

Just ja, nästan som C&C Red Alert 2
Samma byggnader, samma funktioner, samma handling.. typ ryssarna invaderar US and A.

Fast denna spel är bätre.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Blir störd på styrningen i spelet, vant mig vid C&C stil

Just ja, nästan som C&C Red Alert 2
Samma byggnader, samma funktioner, samma handling.. typ ryssarna invaderar US and A.

Fast denna spel är bätre.

Att det är "nästan" samma spel com C&C serien kan jag inte hålla med om!
Vadå samma byggnader/funktioner? att ryssarna invaderar stämmer delvis, jag tycker spelet skiljer sig ganska mycket mot vanliga RTS som C&C serien.

Mvh

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nVIDIA
Att det är "nästan" samma spel com C&C serien kan jag inte hålla med om!
Vadå samma byggnader/funktioner? att ryssarna invaderar stämmer delvis, jag tycker spelet skiljer sig ganska mycket mot vanliga RTS som C&C serien.

Mvh

Kolla in sjukhusen, hamburgarbaren... identiska med C&C RA2

Och vad jag tänkte på när jag skrev samma funktioner blir nog en mysterium... vet ej och jag tar tillbaka det.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Ska testa detta med DX10 snart... Ska bli kul att se hur det blir Vad är skillnaden mellan dx9 och dx10 egentligen?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ampariii
Ska testa detta med DX10 snart... Ska bli kul att se hur det blir Vad är skillnaden mellan dx9 och dx10 egentligen?

det gör en hel del faktiskt !

Permalänk
Medlem

Vad är det som blir bättre? Blir det bättre optimerat, blir fysiken bättre, eller flyter det bara på allmänt bättre?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Avstängd

Allt är maxad i spelet och det flyter på utan minsta lilla hack (1600*900)... DX9

Vad gör DX10? är det bara filmsekvenserna så är det inget att hänga i granen.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Allt är maxad i spelet och det flyter på utan minsta lilla hack (1600*900)... DX9

Vad gör DX10? är det bara filmsekvenserna så är det inget att hänga i granen.

Man får "godrays" och "soft particles". Översatt till förståeligt språk innebär det sånna där coola ljusstrimmor som brukar uppstå när solen skiner ner mellan molnen (godrays) och att röken rör sig naturligt när helikoptrar och liknande åker över (soft particles). Sitter själv och funderar om jag ska installera Vista eller XP just pga detta.

Dessutom har jag hört rykten att de som har två skärmar ska kunna utnyttja den andra till att alltid ha kartan framma i fullskärm på skärm nummer 2.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

HÄR är en artikel som jämför just DX9 med DX10. Det finns även screenshots samt benchmarks ifrån just world in conflict för att få en bättre förståelse i skillnaderna mellan de två verionerna av Direct X.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karkk
HÄR är en artikel som jämför just DX9 med DX10. Det finns även screenshots samt benchmarks ifrån just world in conflict för att få en bättre förståelse i skillnaderna mellan de två verionerna av Direct X.

äh, så liten skilnad

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karkk
HÄR är en artikel som jämför just DX9 med DX10. Det finns även screenshots samt benchmarks ifrån just world in conflict för att få en bättre förståelse i skillnaderna mellan de två verionerna av Direct X.

Tackar tackar, mycket intressant läsning!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

I mitten och framåt i denna film demonstreras alla dx10-effekter i spelet.
http://www.youtube.com/watch?v=op4S1CRK10A

Permalänk

Duktigt sur jag är
Har kört fast på en bana som heter något med cascade falls

Jag fattar så långt att jag ska dra mej tillbaka mot skolan, och sen bränna av en kärnvapens missil...... men hela tiden blir de fel, förstår inte hur jag ska göra för att få iväg missilien..

Någon som vet ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redbullen
Duktigt sur jag är
Har kört fast på en bana som heter något med cascade falls

Jag fattar så långt att jag ska dra mej tillbaka mot skolan, och sen bränna av en kärnvapens missil...... men hela tiden blir de fel, förstår inte hur jag ska göra för att få iväg missilien..

Någon som vet ?

dra dig tillbaka till skolan. bannon håller ställningarna på ön. när du är vid skolan väljer du kärnvapen i vapenmenyn och siktar mitt på ön. svampmoln.

för övrigt blev jag lite besviken på spelet. hade hoppats på mycket mer.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk

Nu har jag fastnat på ett uppdrag. Det är nr12 "Once more into the Breach" med ordern "Break through the Soviet lines".

Jag står där, men det händer inget Vet inte vad jag ska göra nu!

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Detta spel är väl inte så dyrt nu va? *laddar ner demo ihopp om att bli fast så jag måste köpa det*