Permalänk
Avstängd

ny bärbar på g!

tjabba, det var ett tag sen alla sweclockare

nu har det kommit till punkten då jag tröttnat på min dator. Ska sälja den för en liten peng till min bror och tänker då köpa en bärbar. Behöver alltså tips om vad för bärbar man ska ha då.

Har strax under 10 000 at spendera.

Vad gör jag vid datorn? surfar kollar på film och spelar WoW. Inget annat spel alls för tillfället. Vill alltså kunna spela lite granna på den. Så 2gb ram, dual core samt X1600 eller liknande grafikkort duger.

Helst 17" men 15.4" duger nog!

Samt ett stort + är om den är vit

Permalänk

Kolla www.zepto.se Zepto ska vara bra och pålitliga. Presis som Dell så byggs datorn åt dig när dem fått din beställning. Och du har möjlighet att konfigurera den själv.

Jag tycker du ska kolla på Dell och Zepto

Zepto Znote 6324W är vit. Då får du också ett Geforce 8600m GT, det duger bra även till riktiga spel.

Lycka till!

Permalänk
Avstängd

jofan den 6324w var ju snygg. fast hur litet är igentligen 14" ?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

inte alls så litet som det verkar, ta en 15 tums skärm om du har det och ta bort en tum..

Permalänk

14 Är perfekt tycker jag!, 13 är lite för litet och 15 lite för stort enligt min mening..

Permalänk
Medlem

jag beställde en rätt så fullt ut pimpad Znote 6224W tidigare idag, blir väll mycket WoW spelande på den isåfall, hört att den är mycket bra, upp till bevis, får den någon gång under veckan nu förhoppningsvis

Visa signatur

Alienware 17 | i7-4800MQ | 16GB RAM | GTX 780M 4GB | Raid0 Intel 330 SATA 3.0 SSD 120(x2) GB | WD 2TB SATA 3.0 | Razer Ouroboros | Razer DeathStalker | Razer Goliathus Speed | Benq 27" 4ms 80Hz

Permalänk
Medlem

@ maez .
Man vänjer sig oftast med det man tar, om man bara använder den skärmen dvs. om man använder den skärmen mest.