Andersson ADS 2.1 Android sticka.

Permalänk
Medlem

Andersson ADS 2.1 Android sticka.

Hej, jag säljer en nästan ny Andersson ADS 2.1 sticka då jag insett att jag kopplat till min TV har både datorn, raspberry piin, chromecasten och denna android sticka, och att jag rimligtvis inte kan dra nytta av alla prylar på en och samma gång.

Läs mer om den här: http://www.netonnet.se/art/tv-och-bild/dvd_-blu-ray-och-video...
I korthet rör det sig om en Android sticka som via hdmi ansluts till ex tv’n för att sedan kunna köra alla sina Android appar på tv’n, ex play tjänster, netflix och XBMC/KODO!

Kör för närvarande Android 4.4 och fungerar då mycket bra med god prestanda.

Finns gott stöd i forumet för denna ibland annat följande tråd: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1346123-guide-flasha-ov...

Säljes för 150:- + ev frakt 30:-
I priset ingår stickan och en nätadapter, fjärrkontroll medföljer ej. Valfri mus/tangentbord/fjärr med usb mottagare fungerar.

Läs hela annonsen här

Permalänk

@guos89: Då den kostade 99kr hos netonnet innan den slutade säljas så bjuder jag 50kr + frakt.

Den är trots allt begagnad och det saknas fjärrkontroll, vilket gör att för att den ska fungera så blir den dyrare (iom att man måste skaffa trådlöst tangentbord) än då den var ny.

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av marmeladov:

@guos89: Då den kostade 99kr hos netonnet innan den slutade säljas så bjuder jag 50kr + frakt.

Den är trots allt begagnad och det saknas fjärrkontroll, vilket gör att för att den ska fungera så blir den dyrare (iom att man måste skaffa trådlöst tangentbord) än då den var ny.

Du glömmer att det var en väldigt begränsad utförsäljning där orginalpriset annars var 499:- om jag inte missminner mig.

Motsvarande produkt idag med liknande prestanda kostar i runda slängar 400:- Och ger en mer rättvis prisbil. Allt annat vore orimligt men du behöver inte oroa dig mer då produkten redan är såld.

Permalänk
Skrivet av guos89:

Du glömmer att det var en väldigt begränsad utförsäljning där orginalpriset annars var 499:- om jag inte missminner mig.

Motsvarande produkt idag med liknande prestanda kostar i runda slängar 400:- Och ger en mer rättvis prisbil. Allt annat vore orimligt men du behöver inte oroa dig mer då produkten redan är såld.

Behöver inte glömma någonting alls då man klart och tydligt kan se på prisjakt att den senaste månaderna pendlade mellan 99-299kr fram och tillbaka. Att du nu "rear" ut en begagnad och inte komplett produkt för 150kr är däremot komiskt med tanke på de småpengar det handlar om.

Oroar mig? Inte mycket du.

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av marmeladov:

Behöver inte glömma någonting alls då man klart och tydligt kan se på prisjakt att den senaste månaderna pendlade mellan 99-299kr fram och tillbaka. Att du nu "rear" ut en begagnad och inte komplett produkt för 150kr är däremot komiskt med tanke på de småpengar det handlar om.

Oroar mig? Inte mycket du.

Den senaste gången produkten såldes för 99:- var i december enligt prisjakt (ett halvår sedan!), då som en utförsäljning hos netonnet. Efter det har den, enligt prisjakts graf, sålts för 299:- vid enstaka tillfällen, för att sedan inte säljas alls då det är en utgående produkt.
En ny motsvarande produkt som man faktisk kan köpa i butik får du nog räkna med att betala ungefär 400-500 kronor för. Ett pris på 150:- för en då nästa ny produkt är inte dåligt, även om inte den undermåliga fjärren följer med. Att jag sedan sålde produkten för 100:- och inte 150 till köparen gör inte saken sämre, och det är enligt mig ett riktigt fynd för en produkt som stödjer alla Android appar på marknaden och kör kodi/xbmc.

Men nu är produkten redan såld och denna tråd har inte längre något syfte.

Permalänk
Medlem

Hej guos 89 har du kvar stickan köper den utav i sådanna fall ,har letat efter den ,finns ej att köpa längre ..du får 200 kr utav mig ,hör av dig Flexin

Skickades från m.sweclockers.com