Youtube Premium blir dyrare – USA först

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meowi:

Tack, jag hade samma att jag betalade via Argentina och idag blev mitt konto spärrat.

bevis?

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Skrivet av Meowi:

Tack, jag hade samma att jag betalade via Argentina och idag blev mitt konto spärrat.

Surt! Ditt huvudkonto som du använder till mail och annat också?

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Skrivet av Gilgamesh:

Läs länken jag postade i inlägget han citerar, bevisligen så bannar google konton ibland helt utan rim och reson men detta är uppenbarligen en av anledningarna, att man brutit mot deras villkor. Det är inte olagligt förstås men bryter man mot deras villkor har de rätt att stänga av ens konto och det verkar omöjligt att reversera beslutet.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Läs länken jag postade i inlägget han citerar, bevisligen så bannar google konton ibland helt utan rim och reson men detta är uppenbarligen en av anledningarna, att man brutit mot deras villkor. Det är inte olagligt förstås men bryter man mot deras villkor har de rätt att stänga av ens konto och det verkar omöjligt att reversera beslutet.

aja jag sa upp mitt och skapade ett nytt konto via Ukraina, blev 28kr istället, helt ok.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C