Arctic liquid freezer ii AM4 socket Delar

Permalänk
Medlem

Arctic liquid freezer ii AM4 socket Delar

Någon som sitter på dessa delar och kan tänka sig att sälja dom? Gärna runt göteborgsområdet. Tror jag endast behöver endast spacers och am4 skruvarna

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Du kanske behöver dem fort men annars säljer Arctic mounting kits direkt från hemsidan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Du kanske behöver dem fort men annars säljer Arctic mounting kits direkt från hemsidan

Ja precis, hade såklart velat ha de så fort som möjligt! Men finns det ingen som har så får jag beställa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Du kanske behöver dem fort men annars säljer Arctic mounting kits direkt från hemsidan

Ja precis, hade såklart velat ha de så fort som möjligt! Men finns det ingen som har så får jag beställa

Permalänk
Medlem

Jag borde ha till min Arctis II. Kör ju intel. Men vad kostar kitet? Jag måste posta och då kanske du lika gärna kan beställa nytt 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av adart:

Ja precis, hade såklart velat ha de så fort som möjligt! Men finns det ingen som har så får jag beställa

Se din tråd om det, har postat delarna jag hittade

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Jag borde ha till min Arctis II. Kör ju intel. Men vad kostar kitet? Jag måste posta och då kanske du lika gärna kan beställa nytt 🙌

Det ska kosta 12€ med frakten

Permalänk
Medlem
Skrivet av adart:

Någon som sitter på dessa delar och kan tänka sig att sälja dom? Gärna runt göteborgsområdet. Tror jag endast behöver endast spacers och am4 skruvarna

Läs hela annonsen här

Om det är typ en sådan du menar så har jag alla detaljer över förutom till 1700
https://www.inet.se/produkt/5323512/arctic-liquid-freezer-ii-...
PM din adress så skickar jag dom i ett vadderat kuvert till dig.