Kan ej ladda ner drivrutin

Permalänk
Medlem

Kan ej ladda ner drivrutin

Jag lyckas inte ladda ner drivrutinen 552.22 från Nvidias hemsida. Hastigheten går från några kb/s för att sedan gå ner till noll. Det mesta jag har fått ner är ca 30mb. Vet inte vad problemet är. Har inte några andra problem att ladda ner saker (eller övriga problem med nätet) men detta bara går inte alls. Har försökt i två dagar men det vill sig inte. Testat med 3st. olika datorer på det här nätverket. Jag kör med Asus XT8 (v1) som router, har inte ändrat några inställningar alls. Nån som vet vad felet kan vara ? eller vet nån en alternativ nedladdningssida ?

Edit: Geforce Experience lyckas jag inte heller ladda ner

Visa signatur

Asus Rog Strix X299 -E - Intel i7 7740x - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 3200MHz - Asus RTX 2070 Rog Strix OC - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - MSI Optix G273QFK - Hyper X Cloud II

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨

Testa att dra hem den från Techpowerup.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Testa att dra hem den från Techpowerup.

Tack. Där gick det undan

Visa signatur

Asus Rog Strix X299 -E - Intel i7 7740x - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 3200MHz - Asus RTX 2070 Rog Strix OC - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - MSI Optix G273QFK - Hyper X Cloud II